Jaap

Dinsdag gebeld i.v.m. wespen bij slaapkamerraam. Woensdag volgens afspraak binnen aangegeven tijdslot aanwezig. Vakkundig en doeltreffend te werk gegaan.
Wespen weg.
Joepie!

zaandam, Lovinkbeek

Ans groter

Komt niet eens op de gemaakte afspraak.

Hoofddorp

Reedijk

Zeer snel en vakkundig en goed advies over het voorkomen van mieren in het vervolg.

Wageningen

Richard

Snel geholpen. Leuk gesprek met Jerry gehad, weet er veel en zo leer ik ook nog wat. Materialen zien er allemaal keurig netjes uit.

Boxmeer

Frans

Gebeld en werd doorverbonden naar een 06 nummer. De kosten waren € 85, incl voorrijd kosten terwijl een medewerker volgens de site in mijn gemeente werkzaam was. Na enkele kritische vragen gesteld... Gebeld en werd doorverbonden naar een 06 nummer. De kosten waren € 85, incl voorrijd kosten terwijl een medewerker volgens de site in mijn gemeente werkzaam was. Na enkele kritische vragen gesteld te hebben wqas mevrouw snel klaar met mij en verbrak de verbinding. Wanneer je met dit bedrijf in zee gaat denk dan eerst goed na in informeer je vooraf goed.

Druten

Reactie Beestjeskwijt.nl:

Beste,

Beste,

Vervelend te horen dat u niet naar behoren te woord bent gestaan. Voor het bestrijden van een wespennest wordt vaak een vaste prijs gehanteerd. Soms duurt bestrijden slechts een paar minuten een andere keer soms wel een uur. Er komen momenteel in de omgeving van Druten heel veel aanvragen binnen en wij proberen alle klanten zo goed mogelijk te helpen.

Als u nog steeds last heeft van wespen, nemen wij graag contact met u op om alsnog een afspraak te maken en de wespen te bestrijden.
Beestjes Kwijt

H

Last van bedwantsen. Na behanding nog enkele tegengekomen. Jerry gebeld en als dit na weekend niet verholpen is moet ik bellen.

Wijchen

B.

Zeer attent en precies volgens afspraak zeker aan te raden.

Wijchen

P

Zeer goed advies van Jerry!
Onze dank is groot!

Papendrecht

Y

Geweldige ervaring met Jerry gehad!
Bij het afrekenen gaf hij aan dat ik niet hoefde te betalen! Service van de zaak!
Ik kan OBI aan iedereen aanbevelen!
Top!

Nijmegen

M

Fijn, snel en goed geholpen!

Nijmegen