Jitze

Ravensbergen

Zeer snelle service

Musselkanaal

de K

Telefoon snel opgenomen, direct afspraak gemaakt voor later op dezelfde dag. Op tijd en snel doorpakken, prima dus.

Nietap

I. Witteveen

Na 1 telefoontje binnen 1 dag geholpen. Communicatie was helder en duidelijk. Probleem met ongedierte lijkt te zijn verdwenen. Is nog iets te vroeg om hierover te kunnen oordelen

Dokkum

Ton Verschueren

Snel een afspraak kunnen maken en ook snel , goed en uitvoerig de mieren bestreden. gedaan door een nette jonge man

assen

a.j.pieters

Snel geholpen wespen weg wat wilje nogmeer topie

vries

J.T.Oeseburg

Mark Kruizinga, heeft ons namens Westra Ongediertebestrijding geholpen. Zeer correcte jongeman. Die veel van de materie afwist. Heeft de wespen op een adequate wijze uitgeschakeld. We zijn tot nu... Mark Kruizinga, heeft ons namens Westra Ongediertebestrijding geholpen. Zeer correcte jongeman. Die veel van de materie afwist. Heeft de wespen op een adequate wijze uitgeschakeld. We zijn tot nu toe zeer tevreden. Ook over de garantie van 2 weken die je krijgt.

Harkstede

Mirjam

We bemerkten Franse veldwespen onder onze dakpannen, op een aantal plaatsen. 's middags gebeld met Beestjeskwijt en de volgende ochtend was er al een medewerker ter plaatse om de wespen te... We bemerkten Franse veldwespen onder onze dakpannen, op een aantal plaatsen. 's middags gebeld met Beestjeskwijt en de volgende ochtend was er al een medewerker ter plaatse om de wespen te bestrijden. Behandeling ging secuur, rustig en met aandacht.

Haule

Peeters

Snelle en correcte afhandeling

Leeuwarden

G.H.van der Veen

Werkte perfekt. Stipt op tijd om het wespennest in de spouwmuur te verdelgen. Na amper 2 dagen geen activiteiten meer rond het nest

Appelscha