Productinformatie/advies
Communicatie

Niet van toepassing

Duidelijke informatie en service

Bed&Bedding

Zelfs tijdens de zware storm onlangs zijn de mensen die mijn nieuwe bed precies op tijd gekomen . Fantastisch en heel veel dank

Reactie Beds & Bedding:

Fijn om te lezen dan ondanks noodweer alles goed is gegaan en u tevreden bent! Heel veel fijne nachten gewenst en tot een volgende keer.

Louis Haazen

Verkoper heeft ons goed geholpen om een keuze te maken uit alle mogelijkheden die er zijn.

Mevr.AF.M. Mooijer-Venneman

Tot nog toe een hele verbetering voor mijn rug !

Piersma

Goede verkoper en eerlijk in voorlichting

Lilian Ashruf

De aankoop, het advies, ze luisteren goed naar je mening en wat je wensen zijn.

Reactie Beds & Bedding:

Bedankt voor deze mooie score en aardige woorden! Veel fijne nachten gewenst en graag tot een volgende keer.

Rosalie

Vriendelijke medewerkers en erg behulpzaam.

Privé Gosman

Goed advies en aflevering top

R Korf

Wat je gewoon niet vaak meer meemaakt, is inderdaad de btrouwbaarheid, duidelijke vorm van communiceren, zeer vriendelijke bezorg installatie medewerkers, kortom eigenlijk zoals je t zou willen,... Wat je gewoon niet vaak meer meemaakt, is inderdaad de btrouwbaarheid, duidelijke vorm van communiceren, zeer vriendelijke bezorg installatie medewerkers, kortom eigenlijk zoals je t zou willen, maar vaak niet meemaakt. Ga zo door

Reactie Beds & Bedding:

Vriendelijk bedankt voor deze mooie woorden en fijne review. We wensen u veel plezier van uw nieuwe bed en graag tot een volgende keer!

Hanneke Engelschman

Beda & Bedding heeft mij fijn geholpen en de uitleg over de bedden was heel duidelijk. De verkoper was goed op de hoogte van alle specificaties van de bedden