ZUIVELHANDEL VANDAMME

volgens afspraak

B van Rooij Bouwservice

Op tijd

Caco

Super behulpzaam bij uitleg over montage

Fijne aftercare na een bestelling

Belanc

Snel geleverd

Ronald Godee

Prima prijs en super service, zonder afspraak binnen half uurtje kast in m’n nieuwe bus gemonteerd.

Super service

Harold v roij

Duurde lang voor m’n bestelling binnen was terwijl m’n betaling per direct op uw rekening heeft moeten staan want als mijn moeder die ook bij Rabobank nl een rekening heeft het geld meteen heeft bij... Duurde lang voor m’n bestelling binnen was terwijl m’n betaling per direct op uw rekening heeft moeten staan want als mijn moeder die ook bij Rabobank nl een rekening heeft het geld meteen heeft bij overschrijven

Mooi sluitingsceremonie voor acceptabele projs

Reactie VHD Bedrijfswageninrichting:

Helaas waren wij gesloten tijdens hemelvaart en heeft uw bestelling daardoor wat vertraging opgelopen. Ook is de bezorger 2x bij u aan de deur geweest omdat u de eerste keer niet thuis was. Wij doen... Helaas waren wij gesloten tijdens hemelvaart en heeft uw bestelling daardoor wat vertraging opgelopen. Ook is de bezorger 2x bij u aan de deur geweest omdat u de eerste keer niet thuis was. Wij doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk te versturen. We hopen dat het product naar wens is.

Pdro services

Alleen maar goeds

Snel besteld en geleverd. Goed assortiment en prijs.

Lasbedrijf H van kan

Snel en goede kwaliteit