Artifx

Perfect

Snelle bezorging

Van den oosten

Zeer goed

Personelijk contact wanneer levering is, leuker dan een mailtje toch?

Klusbedrijf Darul

Een bedrijf dat 100% aan te bevelen is. Mensen die elkaar kennen en echte specialisten zijn in hun vakgebied!!!

Geweldig contact!!!

Envisor - Lionel de Jong

Ik heb bij VHD online een kist met 2 laden voor bij de schuifdeur gekocht voor mijn Transporter T6. Bij toeval kwam ik op de website via google. De levertijd was ongeveer 4 weken maar ik had geen... Ik heb bij VHD online een kist met 2 laden voor bij de schuifdeur gekocht voor mijn Transporter T6. Bij toeval kwam ik op de website via google. De levertijd was ongeveer 4 weken maar ik had geen haast. De aflevering verliep zeer netjes, ik werd van tevoren geïnformeerd over de datum en gebeld toen men bij mij voor de deur stond. Ik was er zelf niet maar we hadden afgesproken dat men de kist onder de overkapping kon achterlaten. Dit verliep allemaal top. Kwaliteit van de kist is zeer goed en bevalt mij zeker.

Duidelijke informatie en kostenefficiënt

Wélektro

Top geregeld

Vakwerk

Next Level Vloeren

Prima bedrijf, snelle levering duidelijke communicatie en voor mijn 5e bus inrichting geen moment gedacht om het ergens anders te bestellen. prima kwaliteit.

degelijke materialen met een scherpe prijs

Reactie VHD Bedrijfswageninrichting:

Bedankt voor de leuke review!
We helpen u de volgende keer graag weer!!
Heel veel plezier ermee!

Vleeshouwerers electro

Goed geregeld, prijs kwaliteit prima!

Snelle levering goede feetback

John Technical Services

Afspraak is afspraak

Doen waar ze voor staan

Schildersbedrijf G. Bal

Ik heb een equinox imperiaal aangeschaft voor mijn nieuwe Citroën jumpy.

Prettige communicatie, klantvriendelijk, prijsvriendelijk product, duidelijke website.

Groenwijs

Eerst ervaring