Glazenwasserij Roberto

Zeer positief, vlot en behulpzaam.

Flexibiliteit, oprechte vriendelijkheid personeel.

Zonwering Twente

Orima

Goede communicatie en snelle levering

Autorijschool B.P.Keppel

Gezocht op internet naar een goede mechanische ventilatie voor een rijschool aanhanger. Daar had ik natuurlijk een paar vragen over en even gebeld. Super vriendelijk te woord gestaan en even gewacht... Gezocht op internet naar een goede mechanische ventilatie voor een rijschool aanhanger. Daar had ik natuurlijk een paar vragen over en even gebeld. Super vriendelijk te woord gestaan en even gewacht op de juiste antwoorden van de telefoniste. Helder en zeer duidelijk werd verteld dat de ventilatie zeer goed toegepast kon worden en daarop meteen het product besteld. en ja zeker het was er ook echt de volgende dag met FRL post, en ik woon niet in de buurt!!

vriendelijk geholpen, juiste advies gegeven, zeer vlotte afwerking van het bestelde. ik zou zeggen ga zo door !! mocht ik in de toekomst nog iets nodig hebben op aanhanger gebied dan hoef ik niet... vriendelijk geholpen, juiste advies gegeven, zeer vlotte afwerking van het bestelde. ik zou zeggen ga zo door !! mocht ik in de toekomst nog iets nodig hebben op aanhanger gebied dan hoef ik niet ver te zoeken!!

Reactie VHD Bedrijfswageninrichting:

Bedankt voor de leuke review!
Wat mooi dat het toen de volgende dag geleverd werd!
Veel plezier ermee!

particulier

Alles naar wens verlopen

afspraken nakomen

VRM Infratechniek

De communicatie met het bedrijf is uitstekend. ze laten ruim op tijd weten wanneer de levering plaats vind, en het materiaal is van uitstekende kwaliteit. zeer tevereden over dit bedrijf.

communicatie

B van Rooij Bouwservice

Netjes op tijd geleverd ziet er goed uit

Volgens afspraak

Inspectie & Keuringsbedrijf Jm

Goede service , meteen antwoord op mijn gestelde vragen

Goede levering en duidelijke afspraken

ABMi

Superervaring! Een maatwerinrichting besteld wat op de mm. nauwkeurig past en perfect is afgewerkt.

Eenvoudige bestelwijze via de website en daarna keurig geïnformeerd over de levering. Een afspraak=afspraak bedrijf !! Super!!

VTI loodgieterswerk

Snelle en vriendelijke afwikkeling van orders

Idem

A de Kruijf Dienstverlening

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf, uitstekend geholpen!

Zijn eerlijk naar de klant!