Hans den Ouden

Prima ervaring. Al eerder gebruik gemaakt van Bedrijfspand.com en pand was snel verhuurd.

Derk van der Wal

Prima website

mts brouwer

Aanmelden is vrij eenvoudig .maar naar een week adverteren geen enkele reactie gehad.

Soelsche Dijk B.V.

Hit is een site die handzaam in gebruik is en met een groot bereik

A.Schrasser

Contact bij een vraag na plaatsing van een advertentie is erbarmelijk. Ik heb 2x gemaild, volgens de site krijg je binnen 24 uur antwoord, maar helemaal niks
Toen 2x gebeld, zou volgens...
Toen 2x gebeld, zou volgens telefoniste worden terug gebeld, OOK HELEMAAL NIKS GEHOORD.
Dit vind ik zeer triest

Trebor vastgoed

Wij verhuren al vele jaren onze bedrijfshallen via bedrijfspand.com. Zeer heldere gebruikersvriendelijke site waar ook mensen met weinig kennis gemakkelijk mee kunnen werken. Vaak binnen enkele... Wij verhuren al vele jaren onze bedrijfshallen via bedrijfspand.com. Zeer heldere gebruikersvriendelijke site waar ook mensen met weinig kennis gemakkelijk mee kunnen werken. Vaak binnen enkele dagen al reacties.

Kantoor Valkenswaard

Gemakkelijk en snel. Duidelijk. Alles in eigen beheer. Fantastisch prijs-kwaliteit verhouding. Hetzelfde opties als op dure NVM gecertificeerde websites maar voor een fractie van de prijs en zonder... Gemakkelijk en snel. Duidelijk. Alles in eigen beheer. Fantastisch prijs-kwaliteit verhouding. Hetzelfde opties als op dure NVM gecertificeerde websites maar voor een fractie van de prijs en zonder tussenpersonen.

Kantoor Valkenswaard

Zie eerdere review.

V d Kolk

Goede site om snel een advertentie op te plaatsen

Bruno Treipl Vitaal.nl

Een goede en vindbare website indien je zoekt naar huur objecten. Aanpassingen op de website zijn eenvoudig aan te brengen, betalingen kunnen eenvoudig geregeld worden.