kremers schijndel

Het plaatsen en contact is goed.

engel@worldmail.nl

Redelijk

DelGrosso BV

Binnen een halfuur op de site, werkt prima.

Paul Caris

Zeer behulpzame medewerker(s) ,duidelijk en gemakkelijk om advertentie te plaatsen.

Paul Caris

K. Roona.

Vorig jaar 2016 van juni t/m september geen maandgegevens ontvangen
Tevens wijken meerdere keren de maandgegevens cumulatief af van de totaalgegevens,
Na klacht hierover zou ik...
Vorig jaar 2016 van juni t/m september geen maandgegevens ontvangen
Na klacht hierover zou ik teruggebeld worden. Vervolgens geen bericht ontvangen.

Reactie Bedrijfspand.com:

Geachte heer Roona,
Geachte heer Roona,
Bedankt voor uw reactie en fijn dat u ons zou aanbevelen. Het spijt mij te horen dat uw opmerking niet goed afgehandeld is. We gaan uw dit alsnog onderzoeken en u ontvangt hierover vandaag nog bericht.
Klantenservice Bedrijfspand.com
============
Update: De afwijking in de statistieken was ontstaan door een afwijkende peildatum en is gecorrigeerd.

Badkamer ID

Zeer goed

R Bakker

Uitstekend, de aanmelding verliep goed. In de eerste maand heb ik twee bezichtigingen gehad en inmiddels is het pand al verhuurd.

Klant

Er wordt naar mijn mening te weinig reclame gemaakt. Ook kan er meer uitgegeven worden om hoger in de lijsten van zoekmachines te staan. wel heel gebruiksvriendelijk.

Globecenters

Prima geregeld