theo kinsbergen

Zeer duidelijke site ook goed voor de particuliere verhuurder

ap,jansen/ de koppeling verhuur Angerlo

Perfect

C. J. Kraamer

Het is te vroeg om het nu al te beoordelen. In het verleden was ik tevreden. De beoordeling die ik aangeef is niet juist zoals hierboven aangegeven. Maar ik kom niet verder dus vul ik iets in

Trustonus nv

Duidelijk, zoals verwacht, goede communicatie.

Swimpy

Aanmelden ging prima site opbouwen geen probleem gehad.

schneider advies bv

Mijn ervaring is alleen digitaal. Dat verloopt prima!

Marcel van der Tuin (kvdtuinbeheer.com)

Heel overzichtelijke site,en advertentie makkelijk te plaatsen

Arro Safety

Klantenservice reageerde snel en antwoordde compleet op mijn vragen . Aanmelden ging makkelijk en snel. Fijn dat de verkoopadvertentie ook meteen geplaatst is en makkelijk te delen via verschillende... Klantenservice reageerde snel en antwoordde compleet op mijn vragen . Aanmelden ging makkelijk en snel. Fijn dat de verkoopadvertentie ook meteen geplaatst is en makkelijk te delen via verschillende media. Alleen het uploaden van de foto's ging erg traag en niet in 1x goed. Wat ik wel jammer vind is dat er alleen een optie is om een bepaald soort bedrijf/ bestemmingsplan te plaatsen maar geen optie is voor het plaatsen van (prive)woning met bedrijfspand/ praktijk. Hierdoor stond de compleet aansluitende optie die we eigenlijk nodig hadden er voor ons niet tussen.

Goede website om bedrijfspand onder de aandacht te brengen. Structuur en mogelijkheden om pand te profileren goed aanwezig. Hoop snel een nieuwe huurder te vinden.

Scavare/verkocht

Heb ik nog niet