Deskundigheid
Behandeling

Nimue

Uitgebreide intake/analyse met een helder verhaal en behandelplan. Uitleg bij de behandeling en de producten, ik ben tevreden :)

Reactie Beauty Unlimited Amsterdam:

Leuk om te horen dat je zo tevreden bent, Hier doen we het voor.Liefs team BU

Sylvia Minnaard

Er werken aardige en deskundige specialisten

Reactie Beauty Unlimited Amsterdam:

Lief dat je een review hebt achter gelaten voor ons. Was inderdaad even lastig qua prijs hoe we het toen moesten doen. Gelukkig zijn we er uit gekomen :)

Maria

Wat een heerlijke boost voor mijn huid! Direct zichtbaar resultaat na een bindweefselmassage. Ontspannen en glowing ga ik de deur uit. Dankjewel Chelsea!

Reactie Beauty Unlimited Amsterdam:

Dank je wel voor je review en je verbetertips. Over een loyality card hebben we wel zitten nadenken om te gaan doen. We gaan je punt meenemen als verbeterpunt. Thanks

L

Word altijd goed en met zorg behandeld en krijg goede adviezen mee voor verbetering van de huid.

Reactie Beauty Unlimited Amsterdam:

Dank je wel voor je mooie beoordeling. Hier worden we erg blij van. Tot snel! Liefs Team Beauty Unlimited Amsterdam

Lisa Holthof

Ik heb ooit een cadeaubon gekregen voor Beauty Unlimited en sindsdien blijf ik terug komen. Heel vriendelijke, vrolijke, en professionele specialisten.

Reactie Beauty Unlimited Amsterdam:

We zijn heel erg blij met je review :) dank je wel hiervoor. Ik heb je verbeterpunt over de massage bij je klantgegevens gezet zodat de specialisten dat de volgende keer weten. Liefs team Beauty... We zijn heel erg blij met je review :) dank je wel hiervoor. Ik heb je verbeterpunt over de massage bij je klantgegevens gezet zodat de specialisten dat de volgende keer weten. Liefs team Beauty Unlimited Amsterdam

Hillery Sarmaat

GEWELDIG-PROFESSIONEEL -EERLYK ADVIES.Goed Team,Vriendelijk.Een VERWEN MOMENT!!

Reactie Beauty Unlimited Amsterdam:

Dank je wel voor je mooie lieve woorden. We mogen vanaf 11 mei weer behandelen zoals je vast gehoord hebt. We hopen je snel weer te zien. Noodgedwongen vanwege corona hebben we nu meer tijd tussen... Dank je wel voor je mooie lieve woorden. We mogen vanaf 11 mei weer behandelen zoals je vast gehoord hebt. We hopen je snel weer te zien. Noodgedwongen vanwege corona hebben we nu meer tijd tussen de afspraken om zo min mogelijk mensen in de salon tegelijkertijd te hebben. Liefs Team Beauty Unlimited

Lisette

Zeer professionele behandelingen, goed advies en vriendelijk ontvangst. Ik ben zeer tevreden met mijn keuze om naar Beauty Unlimited te gaan.

Reactie Beauty Unlimited Amsterdam:

Dank je wel voor je mooie review. Hopelijk zien we je snel weer in de salon :)

Lusine Martirosova

Bij binnenkomst word ik altijd enthousiast begroet door de dames die er die dag werken. Tijdens de behandeling wordt er altijd een leuk praatje gehouden en ze houden ondertussen veel rekening met... Bij binnenkomst word ik altijd enthousiast begroet door de dames die er die dag werken. Tijdens de behandeling wordt er altijd een leuk praatje gehouden en ze houden ondertussen veel rekening met het proces. Ik zag na 2 laser behandelingen al een enorm verschil!

Reactie Beauty Unlimited Amsterdam:

Dank je voor je lieve review. We doen alleen helemaal geen laseren van lichaamsbeharing. Ik denk dat dat ergens anders is geweest....

Zeliha Turktas

Ik kom nu al een paar maanden bij Beauty Unlimited en ik ben eerst aan een bindweefselkuur begonnen en het nu aan het voorzetten met een laserkuur. Het moment dat ik naar de salon kom is voor mij... Ik kom nu al een paar maanden bij Beauty Unlimited en ik ben eerst aan een bindweefselkuur begonnen en het nu aan het voorzetten met een laserkuur. Het moment dat ik naar de salon kom is voor mij echt een genot. Ik word altijd heel warm ontvangen door Chelsea en ook altijd goed ingelicht en geadviseerd. Verder heb ik een leuke en goede klik met Chelsea. Ik kan alles met haar bespreken en alles bij haar kwijt. Echt super fijn en echt een aanrader om bij deze salon en voornamelijk door Chelsea behandeld te worden.