Deskundigheid
Behandeling

Pauline

Een mooie salon met een rustige fijne ambiance, aandacht voor de klant en de huid, duidelijk advies en fijne producten.
Zeker een plek om terug te keren!

Nouhaila Kharrim

Super professioneel en super aardige medewerkers!

Marisa Jessurun

Het is een fijne plek om naar toe te gaan. Je wordt vriendelijk ontvangen met een goede deskundigheid naar de klant toe. Er is een hele wereld voor me opengegaan betreft mijn huidanalyse. Het is... Het is een fijne plek om naar toe te gaan. Je wordt vriendelijk ontvangen met een goede deskundigheid naar de klant toe. Er is een hele wereld voor me opengegaan betreft mijn huidanalyse. Het is zeer zeker een aanrader om samen een nieuwe weg in te slaan qua huidverbetering. Na jaren zoeken heeft mijn huid zijn helende proces gevonden. Ik ben SUPERR tevreden. xxx ??

wendy

Deskundige en eerlijke adviezen, heb een jaarpakket genomen, iedere maand verwennen!

Loes Bulthuis

Super fijne ervaring. Duidelijk huid advies en heb het idee dat er echt persoonlijk gekeken wordt naar wat mijn huid nodig heeft.

Sylvia Moes

Superfijne behandelingen, deskundig advies, indrukwekkend resultaat.

Anneloes van den Heuvel

Super kwaliteit, goede service en professionele begeleiding

Reactie Beauty Unlimited Amsterdam:

Leuk om je reactie hier terug te lezen, liefs BU en dank je wel

Esra Schuiling

Ik krijg een LPG en Cryo behandeling bij BU. Ik ben heel erg tevreden nu al met de resultaten. De praktijk is schoon en de sfeer is prettig. Alle dames zijn vriendelijk, warm en open. Ik voel me... Ik krijg een LPG en Cryo behandeling bij BU. Ik ben heel erg tevreden nu al met de resultaten. De praktijk is schoon en de sfeer is prettig. Alle dames zijn vriendelijk, warm en open. Ik voel me altijd op mijn gemak en deskundig behandeld. Ik zou het zeker aanraden. En denk in de toekomst voor mezelf aan een facial behandeling bij BU.

Reactie Beauty Unlimited Amsterdam:

Wat mooi om te lezen dat je zo blij bent met de resultaten van de cryo en lpg behandelingen. De facials kan ik je ook zeker aanraden. Tot snel en liefs BU

Maria Chivu

I received super nice treatment and explanations from Chelsea about the LPG pack of 17 sessions that I bought.

Reactie Beauty Unlimited Amsterdam:

Good to read your happy with the LPG treatments. See You soon!

Sophie

Aardig en professioneel personeel, salon is schoon en ziet er verzorgd uit.

Reactie Beauty Unlimited Amsterdam:

Dank je wel, lief dat je een review hebt geplaatst. Zien we je weer snel bij je volgende LPG behandeling