Deskundigheid
Behandeling

Shirin

Oxy Geneo behandeling heeft mij huis optimaal verbeterd!

Nicole

Rustige sfeer, warm welkom, ontspannen

Reactie Beauty Unlimited Amsterdam:

Dank je wel voor je mooie review, hier zijn we erg blij mee. De papieren bekers hebben we nu juist aangeschaft vanwege de hygiëne maatregelen omtrent Corona. Tot snel in de salon en vast een mooi... Dank je wel voor je mooie review, hier zijn we erg blij mee. De papieren bekers hebben we nu juist aangeschaft vanwege de hygiëne maatregelen omtrent Corona. Tot snel in de salon en vast een mooi weekend gewenst

Nilgun

Wat een mooie salon en wat een super leuke lieve meedenkende dames die er werken!!

Marco

Fijne plek, lieve mensen

Maria Punch

Het voelt als thuiskomen bij Beauty Unlimited: ontspannen en altijd met aandacht voor de klant. Tel daar het vakmanschap bij op en je gaat stralend weer de deur uit na een behandeling.

Beauty unlimited

Super leuke team! Heel proffesioneel geholpen, top behandeling voelde heel fijn en zag direct
Resultaat. Ze heeft goed de tijd genomen om alle producten uit te leggen. Ik heb alweer een vervolg afspraak ingepland.

Birgit

Chelsey is professioneel en doet haar werk met passie en liefdevolle aandacht aanrader