Deskundigheid
Behandeling

Lilah

Zeer ervaren mensen die de behandeling met je ondergaan. Vooral persoonlijke belangstelling en advies maakt het geheel zeer aangenaam waardoor je vertrouwd een behandeling kan doen.

Danielle Torck

Super fijne behandeling en vriendelijk personeel!

Cynthia

Super lieve dames. Elke behandeling weer een top ervaring. Goed advies gekregen, alles werd netjes uitgelegd en het allerbelangrijkste het Perfecte resultaat. Zo mooi dat ik weer terug ga voor af en... Super lieve dames. Elke behandeling weer een top ervaring. Goed advies gekregen, alles werd netjes uitgelegd en het allerbelangrijkste het Perfecte resultaat. Zo mooi dat ik weer terug ga voor af en toe een behandeling.

Linda

Hele fijne behandeling, er wordt echt de tijd genomen. Professioneel advies.

Chantel

Professionele en service is heel hoog in de salon! Ik ben goed geadviseerd door Romi en de cold laser behandeling slaat goed aan op mijn huid!

Gabby

Professioneel, vriendelijk en geweldig resultaat!

Barry

Ontspannen en zeer tevreden

Beer Deurvorst

Een prettige salon waar je je welkom voelt zoals je bent. Je krijgt een persoonlijke behandeling waarbij echt gekeken wordt naar wat je huid nodig heeft.Zeker een aanrader als je wilt investeren in... Een prettige salon waar je je welkom voelt zoals je bent. Je krijgt een persoonlijke behandeling waarbij echt gekeken wordt naar wat je huid nodig heeft.Zeker een aanrader als je wilt investeren in je huid.

Mirjam

Hele goede behandelingen afgestemd op jouw huid en super vriendelijk personeel!