Laura Denissen

Workshop camado

Klantvriendelijk, leerzaam en lekker

Frank Stans

Super duidelijk en zeer snelle service.

Breed assortiment aanwezig , ik zal hier zeker terugkomen. Ook goede website.

Helga Gilis

Verliep probleemloos

Bestelling kwam op tijd aan en intact

Hans Rademakers

Producten meer dan prima, mensen maken het verschil, vakkundig en vriendelijk

Gastvrijheid en vakkennis

X

C.J. De Groen

Positieve ervaring

Snelle levering van kwaliteit spullen

Evert-Jan van Barele

Top levering

Goede online video’s

Carolien

Goed informatie, enthousiaste medewerkers

Kennis, collectie, advies en allround

David Postmus

Wauw! Ik was vandaag hard aan het balen. Waarom? Ik had The Bastard besteld afgelopen maandag voor de prijs van 1599, terwijl deze vandaag nog maar 1450 kost ivm actie! Toevallig kwam ik erachter... Wauw! Ik was vandaag hard aan het balen. Waarom? Ik had The Bastard besteld afgelopen maandag voor de prijs van 1599, terwijl deze vandaag nog maar 1450 kost ivm actie! Toevallig kwam ik erachter omdat ik mijzelf op de website lekker zat te maken met wat voor accessoires ik allemaal nog wil bestellen voor erbij, voor straks.

Letterlijk 1 'werkdag' later een korting van 150 euro misgelopen.. ik baalde ik niet meer geduld had.

Wat krijg ik tot mijn verbazing vandaag in mijn e-mail? Pro-actief een voucher ter waarde van 150 om leuke accessoires te kopen. Zomaar vanuit het niets een pro-actieve mail omdat ze inderdaad de prijs hebben verlaagd en omdat ze wisten, ik deze op een haar na was misgelopen. Zonder dat ik erom had gevraagd.

Ik vind dit echt zo tof! Ik voel mij zo gewaardeerd.. Ik nu al zo blij ben dat ik hier heb besteld en niet ergens anders. Hoeveel bedrijven zouden dit namelijk doen? Gewoon pro-actief klanten benaderen die de actie net zijn misgelopen. Ik heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt.. Dank jullie wel!

Alleen als daarom een ijzersterke positieve review waard. Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan met de kamado en om (nog) meer te bestellen!

Klantvriendelijk, pro-actief, meedenkend!

Bram van Gessel

Fijn bedrijf met goed aanbod producten

Kennis en vriendelijk personeel

Cor van Seventer

Bestelling ẁerd keurig op tijd geleverd

Prijs kwaliteit