Guido Landuyt

Eerste maal ervaring met dit bedrijf.

Vlotte afhandeling.

Gijs Fieret

Positief

`Snelle levering

Christian Buysse

Prima service met medewerkers die hun producten goed kennen, en belangrijk, zelf gebruiken. Hierdoor complete antwoorden op gerichte vragen.

Goede kennis medewerkers, goede dienstverlening, prima vriendelijkheid over algemeen

Vlees assortiment wat verscholen in frigo's achter desk.

Yousha Van der Maden

We hebben een cadeaubon gehad voor onze verjaardag. Hiermee heerlijk vlees besteld. De website heeft ons geïnspireerd wat verder te gaan met de BBQ dan voorheen. Het lijkt me dan ook super leuk om... We hebben een cadeaubon gehad voor onze verjaardag. Hiermee heerlijk vlees besteld. De website heeft ons geïnspireerd wat verder te gaan met de BBQ dan voorheen. Het lijkt me dan ook super leuk om een keer mee te doen met een workshop. Ben ook benieuwd naar de kruiden, saus en het andere vlees. Aangezien deze bestelling al super heerlijk was.

Super vriendelijk, gezellig en je kan zien dat het vanuit echte passie komt. Ben blij gestopt te zijn met de kant en klare spullen van de supermarkt. Dank jullie wel!

Kan er nu nog geen vinden en dat is dan wel weer jammer 😜

Inge de Laat

Workshop streetfood

Leuke workshop, enthousiaste medewerker, toegankelijke en lekkere recepten

Recepten sneller doorsturen
Ventilatie aanzetten vanaf start (het stond blauw, resulterend in prikkende ogen)

Kevin Moeyaert

Top Experience Center

Snelle levering, overzichtelijk en goeie communicatie

Remie Khusial

Geweldige ervaring!

Een goede en duidelijke uitleg gehad. Veel geleerd van de tips.

Geen. Ga zo door

marc hennequin

Prima ervaring

Goede service en goed verpakt en mooi product

John Slabber

Top service. Vriendelijk personeel met verstand van zaken

Vriendelijk

Willem Lagendijk

Vriendelijk ontvangen voor onze workshop. direct aan de arm meegenomen het lokaal in om sfeer te proeven. hier geldt gelijk de klant meenemen en niet wachten tot de anderen. zeer persoonlijke aanpak.

duidelijk, transparant, kundig, gezellig, emphatisch, enthausiast.