Erik

Top

men nam de tijd om de verschillende modellen te bespreken en hun voor- en nadelen aan te geven.

Frank de Feij

Positief

Fijne service en snelle levering

Verbreek aub de samenwerking met DHL. Het blijft voor mij onbegrijpelijk dat bedrijven DHL inschakelen als bezorgdienst. Slechte service, niet of te laat leveren, in dit specifieke geval... Verbreek aub de samenwerking met DHL. Het blijft voor mij onbegrijpelijk dat bedrijven DHL inschakelen als bezorgdienst. Slechte service, niet of te laat leveren, in dit specifieke geval functioneerde het keuzemenu niet goed waardoor mijn pakket bij een ander ophaalpunt is afgeleverd. Kortom een waardeloze en schadelijke partij voor een mooi bedrijf als de BBQ Experience
Center.

Kris

Snelle levering en goede communicatie

Snel, duidelijk en vriendelijk

Vincent Laeremans

Leerrijke workshop

Goede en duidelijke uitleg

Wij boekten een extra plaats: 3 ipv 2. De hoeveelheden waren meestal dezelfde voor 3 personen las voor 2. Besluit: Onze 3de man betaalde veel te veel in verhouding met de tafels die met 2 waren. Wij boekten een extra plaats: 3 ipv 2. De hoeveelheden waren meestal dezelfde voor 3 personen las voor 2. Besluit: Onze 3de man betaalde veel te veel in verhouding met de tafels die met 2 waren.

Verder top begeleider.

Elly Heyda

Keurig afgeleverd

Snelle levering, keurig verpakt

Sjackie Kuipers

Workshop gevolgd en Basterd met accessoires aangeschaft

Superleuk team, professioneel, enthousiast.

Adrie Vermunt

Snelle en correcte levering van de Grill Guru

Levering op tijde en 20min vooraf netjes een telefoontje dat hij eraan kwam.

Rene Achterberg

Gevonden op internet ( workshops )

Plezierige entree, niet opdringerig