J Tienstra

Heel positief

Goede service en snelle levering

Nee

Lydia Van der Meer

Snel en zorgvuldig

Nvt

Suzanne van Dinten

Groot assortiment en snelle levering. Echter het retour proces is niet heel duidelijk

snelle levering en groot assortiment

Het aanvragen van een retour was niet zo'n gemakkelijk proces. Ik kon ook geen duidelijke informatie vinden over een verzendlabel of antwoordnummer

Jolanda Waalwijk

Goede kwaliteit, snelle levering

Niks

Bob Buttolo

Nee

Track & trace code meteen bij de bestelling aanleveren

Stéphanie

Prima collectie, snelle levering, geheel tevreden

Gregory Heylens

Zeer positief. Vlotte communicatie en afhandeling, ook bij beschadiging van geleverde goederen. Topservice

Diversiteit op site

René Kamphorst

Fijne website met duidelijke uitleg over de producten. Snelle levering!!

Duidelijke communicatie

Nathalie B

Fantastische service! Ze hebben een groot aanbod aan wintersportkleding en een duidelijke website wat de online klantervaring TOP maakt.
De levering van mijn pakketje heeft 1 dag langer...
De levering van mijn pakketje heeft 1 dag langer geduurd maar ik werd persoonlijk op de hoogte gehouden door het Baum Sport team, dit stelde me gerust. 😊

Pim

Slechte service. Bij beoordeling van een defect aan een jas de jas niet meer terug gekregen. Ondanks een papieren bewijs. Geld terug gekregen en nog moeilijk doen over terugnemen van de gelijktijdig... Slechte service. Bij beoordeling van een defect aan een jas de jas niet meer terug gekregen. Ondanks een papieren bewijs. Geld terug gekregen en nog moeilijk doen over terugnemen van de gelijktijdig gekochte broek. Tevens zelf steeds er achteraan moeten zitten.

Prima site en winkel. In de winkel netjes te woord gestaan en de uiteindelijk geboden oplossing (in de winkel) was binnen wettelijke normen maar niet volgens afspraak.

Communicatie vooraf, afspraken nakomen en niet wachten tot de klant om een update komt vragen.