Guest Hans

Het was voor mij heel verrassend dat er veel keuze was van top producten. Ik bestel zeker nog wel eens wat.

Duidelijke informatie.

Louis Oosterlynck

Slecht. Een product gekocht van 400€, aankoop bevestigd, geld van mijn rekening gegaan, track & trace code aangekregen met specifieke moment van levering. Toen ik enkele dagen later geen status kon... Slecht. Een product gekocht van 400€, aankoop bevestigd, geld van mijn rekening gegaan, track & trace code aangekregen met specifieke moment van levering. Toen ik enkele dagen later geen status kon opvragen met de track & trace heb ik zelf een mail gestuurd en bleek dat het product nog niet eens verzonden was, sterker nog, het was zelfs niet meer in stock. Een afwimpelend mailtje met een voorstel voor een ander product (waar ik niet mee akkoord was) en een halve verontschuldiging is wat ik in de plaats kreeg. Na een duidelijke, iet wat kwade mail kreeg ik telefoon van de zaakvoerder zelf (Milo). Geen al te aangename man die blijkbaar snel op zijn teen was getrapt en me 7 keer heeft onderbroken op een gesprek van 4 minuten. Uiteindelijk is het bedrag teruggestort en is het imago van zijn winkel voor mij ver zoek.

Kortingen, bestel gemak, ruim aanbod...als je het kan waar maken in ieder geval.

Zorg ervoor dat je de producten die je verkoopt ook effectief kan leveren. Dat zou voor een winkel toch de basis moeten zijn.

Bente van den Braak

Eenvoudig

Gratis retour

van de Wetering Henk

Correct geholpen, mooie producten

Goede wepsite

Voor 9 uur besteld, maar op die dag niet verzonden.

Peggy Driessen

Fijne snelle levering met oog op duurzaamheid

Herbruiken van materialen

Niets

Rob

Alles naar verwachting

Goede info op website. Bestelling was de volgende dag in huis.

Ronneke Koppen

Tevreden

Snelle reactie opleveringsvraag

Track & trace niet duidelijk

Said Atasoy

Goede ervaring! Top service! Ik heb een jas besteld en de volgende dag werd het al verstuurd. In de tussentijd kreeg ik een mail en werd ik op de hoogte gehouden van het proces. Dit was zeer fijn.... Goede ervaring! Top service! Ik heb een jas besteld en de volgende dag werd het al verstuurd. In de tussentijd kreeg ik een mail en werd ik op de hoogte gehouden van het proces. Dit was zeer fijn. Het product is zeer netjes aangekomen en het ziet er top uit!Ik ben Baum Sport zeer dankbaar.

Goede klantenservice, makkelijke website, eenvoudig bestellen, en snelle levering.

Website is heel toegabkelijk dit is super fijn maar mag er wel wat mooier uit zien. Dus meer modern. En ik kom zelf uit Rotterdam en hier horen we bijna niks van Baum Sport, het was dat ik ging... Website is heel toegabkelijk dit is super fijn maar mag er wel wat mooier uit zien. Dus meer modern. En ik kom zelf uit Rotterdam en hier horen we bijna niks van Baum Sport, het was dat ik ging surfen op internet en jullie tegen kwamen. Misschien kunnen jullie ook iets doen aan promotie en reclame want zo’n goed bedrijf moet natuurlijk wel opvallen tussen de andere bedrijven.

Steffan Wegman

Snelle goeie service

Op de site werd vermeld dat verzending gratis zou zijn. Bij afrekenen bleek dat niet. Vraag over gesteld. Vezendkosten werden gelijk gecrediteerd.

Geen verkeerde informatie op site geven.

Alice Schipper-houwer