Joep

Aardig (telefonisch contact) behulpzaam en snel

zeer behulpzaam bij telefonische vraag om advies

Youssef Hussan

Top

Bjarne van der Linden

Goede en snelle levering

Goede producten

Indicatie levertijd

Carin Weusink

De levering was een dag verlaat en daar kreeg ik keurig een mail van. Dus prima.

Snel geleverd

Fleur Hermse

Mooie collectie en snelle levering!

Goede collectie en snelle service

Tsja, het was allemaal prima. Willen jullie echt een verbeterpunt, dan hierbij een suggestie. Ik had twee zwembroeken besteld, zodat mijn vriend kon kiezen. Hierdoor moest ik het retourformulier... Tsja, het was allemaal prima. Willen jullie echt een verbeterpunt, dan hierbij een suggestie. Ik had twee zwembroeken besteld, zodat mijn vriend kon kiezen. Hierdoor moest ik het retourformulier gebruiken. Dit was geprint op een printer met nog weinig inkt, waardoor het er wat slordig uitzag. Een net formulier geeft een beter indruk.

Andre van der Plas

Leuk assortiment met goede merken

Mooie merken.

Blijf goede merken zoeken en geef kleinere merken een kans

Liebrand

Heel goed

ontzettend vriendelijke, snelle en goede klantvriendelijkheid, perfecte follow-up toen er met PostNL iets mis ging!

Thomas Katzori

Overal een prettige ervaring

Leuk dat ze mij een alternatief hebben aangeboden toen mijn artikel niet meer beschikbaar was

Bijna alle mails waren in mijn spambox terechtgekomen, weet niet of dit door de opbouw van de mail komt, mss hebben andere klanten dit ook?

Randy

Komt hun afspraken niet na (voor 21uur besteld volgende dag geleverd) tevens prijskaartjes op producten die anders zijn dan de prijs die ervoor betaald is.

Producten die ze leveren

Aan afspraken houden. Prijskaartjes van producten halen, of juiste prijs erop zetten.

Guest Hans

Het was voor mij heel verrassend dat er veel keuze was van top producten. Ik bestel zeker nog wel eens wat.

Duidelijke informatie.