Al gehele ervaring
Klantvriendelijkheid chauffeur

Chiel Spit

Goed georganiseerd, vriendelijk.

Sterke punten tijdens uw reis

het ophalen en terugbrengen van huis.

niet alle excursies vielen in de smaak.

Edje

Geweldige reis gehad.

Sterke punten tijdens uw reis

Meest sterke punt de deur tot deur service.
Goede chauffeur, wist onderweg het nodige te vertellen.
Genoeg stops om dingen te zien.

Ietsje beter plannen met ophaalschema

Reiziger

Kerstreis naar Wenen was zeer matig. Zeer beperkte rondleiding in Wenen zelf van maar 1.5 uur waarbij 2 locaties werden bezocht. Van een kerstmaal is geen sprake. 2 avonden na elkaar schnitzel... Kerstreis naar Wenen was zeer matig. Zeer beperkte rondleiding in Wenen zelf van maar 1.5 uur waarbij 2 locaties werden bezocht. Van een kerstmaal is geen sprake. 2 avonden na elkaar schnitzel waarvan kerstmaal in een kroeg restaurant werd opgediend. De kerst dienst was super saai en de kerst markten zijn voornamelijk vreet tenten. Ik denk dat er vast wel leukere bestemmingen voor kerst te verzinnen zijn.

Sterke punten tijdens uw reis

Heel gezellig gevonden met medereizigers

Betere rondleidingen. Rondleidingen in Duits of gebrekkig Nederlands. Weinig tijd gegeven op interessante locaties.

Bakker

Onze reis met Bak 19-08-2017 naar Zwitserland ,weer een geweldige ervaring .Een zeer goede chauffeur reisleider wat niks teveel was en een topper met rijden in de bergen!

Sterke punten tijdens uw reis

Op onze vrijdag is de chauffeur mee gegaan met een hele mooie wandeling naar de Rijn.

Hr. en Mevr. van Hengel

Onze reis naar Goslar is ons goed bevallen. Gezellig hotel met aardige eigenaren en personeel.

Sterke punten tijdens uw reis

Geen gedoe met toegangskaarten, werd door chauffeur Ben geregeld.

Aan het eind van de reis moesten wij op een parkeerterrein tussen vrachtwagens overstappen in de taxi's naar huis.
Wij vinden dat niet prettig. Nu was het mooi weer maar als het regent dan is...
Wij vinden dat niet prettig. Nu was het mooi weer maar als het regent dan is dat niet te doen.
Dat moet anders.

C.J. Renken

De busreis met Bak naar Slovenie is uitstekend bevallen.
Vooral de hotels waren bijzonder goed. Een prima, gezellige chauffeur maakte van deze reis een waar genoegen.
Ook het afsluitende...
De busreis met Bak naar Slovenie is uitstekend bevallen.
Ook het afsluitende diner was perfect in orde.
Dit was de tweede keer dat we met jullie meegegaan zijn en zal zeker niet de laatste keer zijn.

Sterke punten tijdens uw reis

De hotels, een prima chauffeur en een gezellige groep mensen.

De tocht naar het natuurpark viel tegen.

Kort en krachtig, het waren hele fijne en mooie vakanties.

Sterke punten tijdens uw reis

Bij boeking al alle entreegelden betaald. Je komt dan niet voor financiële verrassingen.

Op dit moment kan ik niets bedenken

In het algemeen heel goed: het reizen per bus, waardoor je op reis ook veel van de tussen start en reisdoel(en) gelegen gebieden ziet en het gezellige en lekkere afscheidsdiner.

Zie hierboven.

Soms is het bezoek aan een stad te kort om erg waardevol te zijn (tijdens onze Balkanreis bijvoorbeeld de bezoeken aan Tirana en Podgorica.
Verder is het ons eenmaal overkomen dat we in de...
Verder is het ons eenmaal overkomen dat we in de reispapieren een andere plaats kregen toegewezen dan afgesproken, en dat de in de bus daadwerkelijk aangewezen plaats nóg een andere was. Maar, zoals gezegd, dat was eenmalig.

G been goedhart

De hele reis was fantasch en goedverzorgd en een helefijne chauffeur die alles goed heeft geregeld

Sterke punten tijdens uw reis

De. Erzorging in de hotels was ook goed schone kamers en vriendelijk personeel

Nee

Gerard

Een fantastische reis met uitstekende reisleiding .

Geheel compleet alles geregeld