Gerda

De levering was perfect en past goed

Goedemiddag Gerda,
Bedankt voor je goede beoordeling aan ons over uw bestelling.
Veel plezier van het artikel.

Fred

Produkt als omschreven. Snelle levering.

Goedemiddag Fred,
Goed te horen dat uw ontvangen product voldoet aan de verwachtingen en hierbij ook snel is geleverd.

Joop Stenneken

Prima afhandeling van de bestelling. Prettige ontvangst in de winkel.
Alom een prima artikel .

Goedemiddag Joop,
Goed om te horen dat alles rondom uw bestelling goed is verlopen.
En fijn dat u goed bent geholpen in de winkel, ik zal de complimenten doorzetten! ;)
Veel plezier...
Goedemiddag Joop,
Goed om te horen dat alles rondom uw bestelling goed is verlopen.
Veel plezier ervan en een fijne dag!

Chris Urbach

Snelle levering en duidelijke informatie.

Beste Chris,
Bedankt voor u positieve review aan ons.
Goed te horen.

Peter Dousma

Goedemiddag Peter,
Fijn te horen dat uw bestelling snel in huis was.
Veel plezier ervan!

Chris Vis

Prima! Geheel volgens verwachtingen

Goedemiddag Chris,
Fijn te horen dat u tevreden bent over de levering en het aan u verwachtingen voldoet.
Daar doen we het natuurlijk voor!
Groetjes Isabel

Groot assortiment. Snelle levering. Snelle reactie op email.

Beste Janet,
Bedankt voor uw goede beoordeling naar ons toe.
Veel plezier van uw bestelling.

Victor Schoups

Prima bediend. Geen enkel probleem.

Goedemiddag Victor,
Bedankt voor de goede beoordeling over onze service.

Jessica simon

Ik heb nog niets ontvangen :( waar kan ik mijn pakje volgen? Grtjs

Hi Jessica,
Hi Jessica,
We zien dat je bestelling helaas iets was vertraagd bij onze bezorgdienst. Dat is altijd vervelend. Onze excuses. We hopen dat je hier niet teveel hinder voor hebt gehad. Volgens de track en trace code is de zending inmiddels bij je geleverd. We hopend dat je dit goed hebt mogen ontvangen. Groetjes Jasmijn.

J. Veenstra

Na aankoop van een hoogwaardige keukenmengkraan correct geleverd door Badkamerwinkel.nl.
Echter !! 3 dagen na montage ontdekten we waterlekkage doordat de afdichting op het keukenblad niet waterdicht was, na veel zoekwerk aan onze kant bleek een verkeerd Montagesetje bijgeleverd (dus verkeerde afsluitringen).

Voor fabricage- en/of leveringsfouten ben je aangewezen op de leverancier (net als ook bij auto's), dus contact gezocht met Badkamerwinkel.nl, de medewerker weigerde al op voorhand een setje ringen na te sturen zodat we direct het euvel konden verhelpen (de oude ringen wilde ik na afloop best terugsturen):

Nee hoor (zei de medewerker), klachten indienen via mail, met duidelijke foto’s en duidelijke omschrijving, aan de hand van deze gegevens “proberen” wij binnen twee dagen te beoordelen of uw klacht gegrond is (en daarna nog de benodigde tijd voor de oplossing, zie de voorwaarden).

De vragen aan Badkamerwinkel.nl voorafgaand aan de koop werden netjes beantwoord en het artikel was op voorraad, dus een positief besluit tot aankoop was snel gemaakt.
Je moet alleen achteraf geen problemen krijgen want adequaat afhandelen van een klacht, zoals mijn voorbeeld waar weinig kosten aan verbinden waren, is al een drama, laat staan als je een complexe klacht hebt.
(Coulance hebben zij nog nooit van gehoord, salariskosten aan de kant van Badkamerwinkel.nl waren i.v.m. de bestede tijd aan communicatie hoger dan de kosten van een éénvoudige oplossing, één montagesetje).

Voor het oplossen van zoiets simpels wat uiteindelijk catastrofaal kon aflopen (met vocht wat overal inkruipt) kan ik niet te lang wachten.
Het probleem heb ik inmiddels opgelost, binnen 24 uur had ik weer droge keukenkastjes.

Beste J. Veenstra,
Beste J. Veenstra,
Wat vervelend hoe dit is verlopen. We betreuren deze situatie. We zijn met je eens dat we in een snellere oplossing hadden dienen te voorzien. Helaas is als uitzondering een latere oplossing geboden dan we wilde. We willen altijd kijken naar een eerstmogelijke oplossing en in al de mogelijkheden hierin denken. Hier was iets sneller in mogelijk geweest, maar dit is helaas mis gegaan. We zullen kritisch kijken naar verbeteringen en optimalisatie hierin. Groetjes Jasmijn.