Kees Majoor

Snel geleverd. Top.

Beste Kees Majoor,
Hartelijk dank voor uw review!
Aan het cijfer te zien hebben we u goed kunnen helpen, dat is fijn!
Veel plezier van uw aankoop.
Groet, Jasmijn

x

Kraan prima op tijd geleverd maar de service laat te wensen over

Beste,
Beste,
Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat je de kraan tijdig en naar wens hebt ontvangen. Vervelend te vernemen dat de geboden service niet naar wens is geweest. We doen ons best om een juiste service te bieden. We zullen kijken naar verbeteringen hiervoor. Groetjes Jasmijn.

Arie Knot

De bestelling was nog niet binnen om af te halen deze had 15 maart binnen moeten zijn, heb ook verder nog geen reactie van de voortgang van het bestelproces gehad of gezien.

Beste Arie,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Beste Arie,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
We zien dat je de bestelling hebt geplaatst om bij onze winkel in Rotterdam te laten leveren. Normaliter hoor je standaard een bericht te ontvangen dat de bestelling bij de winkel is. We gaan voor alle zekerheid na of je bestelling bij onze winkel is. We berichten je hier nog graag over en houden hier contact in. Groetjes Jasmijn.

Erick Groenewald

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Erick Groenewald, bedankt voor de mooie beoordeling! Geniet van je aanschaf en een fijne dag toegewenst. Groetjes, Isabel

Jeffrey Portier

Professioneel, service gericht, vriendelijk en oplossingsgericht.
Professioneel, service gericht, vriendelijk en oplossingsgericht.
Goede ervaring van de medewerkers die ervoor willen zorgen dat je met een goed gevoel het pand verlaat maar ook zorgen dat er een oplossing komt.

Beste Jeffrey Portier,
Bedankt voor je feedback, dat is erg waardevol en kunnen wij zeker wat mee. Alleen hiermee kunnen wij onze serviceverlening blijven verbeteren.
Fijn om te lezen dat...
Beste Jeffrey Portier,
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bezoek aan onze winkel. Je bent altijd welkom en zien je graag terug.
Voor nu wens ik je graag een hele fijne dag toe!
Groetjes, Isabel

Arina

Duidelijke site snelle levering

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Arina, bedankt voor je feedback en fijn om te lezen dat jouw bestelling snel is geleverd. Groetjes, Isabel

Mieke Bos

Zeer goeie en snelle levering

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Mieke Bos, wat fijn om te lezen dat de levering naar wens is verlopen! Geniet van je aanschaf. Groetjes, Isabel

Paul

Uitstekend

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Paul, bedankt voor je beoordeling en fijn om te horen dat je jouw ervaring met ons als uitstekend hebt ervaren. Fijne dag, Isabel

Robert van Dijk

Snelle service en goed materiaal.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Robert van Dijk, wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over de snelle service en aanschaf. Geniet ervan! Groetjes, Isabel

Laurent

ZEER GOED

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Laurent, bedankt voor de mooie beoordeling en super om te lezen dat je tevreden bent. Fijne dag! Groetjes, Isabel