Badjas

Komt belofte na

L. Guldemond

Netjes

Colin van Vliet

Het bestellen gaat makkelijk. Ik heb een badjes met borduursel besteld en het werd binnen de aangegeven levertijd geleverd. Helaas is het product van zeer lage kwaliteit, terwijl ik wel 110 euro... Het bestellen gaat makkelijk. Ik heb een badjes met borduursel besteld en het werd binnen de aangegeven levertijd geleverd. Helaas is het product van zeer lage kwaliteit, terwijl ik wel 110 euro betaald heb voor 2 badjassen. Binnen een maand begonnen er overal draadjes te ontstaan. Ik betwijfel het ten zeerste of een badjas van dit bedrijf het langer uithoudt dan 6 maanden.

Reactie Badjas:

Beste Colin,
Fijn dat we elkaar gesproken hebben.
Beste Colin,
Fijn dat we elkaar gesproken hebben.
Zoals aangegeven is een badjas met een grove lus altijd kwetsbaarder in de was of in gebruik met een houten tafel of andere voorwerpen waarachter een lusje kan blijven haken dan bijvoorbeeld een velours katoenen badjas of een fleece badjas. Bij deze badjas zal dat ook zeker niet gebeuren.
Mochten jullie gebruik willen maken van de korting op een andere badjas dan horen we het graag.

Franka Beek

Mooie ochtendjas, snel geleverd.

JW Klein

Prima badjas. Geleverd volgens afspraak.

Goede kwaliteit. Voldoet aan de opgegeven maat en kleur. Borduursels volgens mijn opgave erop gestikt.

Tiny

Mooie badjassen, alles duidelijk omschreven, voldoende keus.

Makkelijk afhandelking van aankoop en snelle levering

Marlies

Uitstekend!

Duidelijke communicatie, goed product

Sjaak Oosterlee

Snelle en correcte uitvoering

Correcte uitvoering en snelle levering

Petra van Vliet

Zeer goed!! Binnen 24 uur de artikelen in huis en ze voldeden aan de verwachting.

Achteraf kunnen betalen en snelheid van leveren.

Conny Harinck-Harteveld

Prettige online omgeving