Badjas

Wil Uitterdijk

Mooie badjas

Mooie kwaliteit

Carolina van Rooy

Goede ervaring. Ik heb het product besteld en het was twee dagen later in huis.

Het product klopt met de beschrijving. De kwaliteit is goed. Het is snel geleverd.

Will Braken

Snelle levering. Ruilen geen probleem. Binnen een paar dagen een nieuwe bestelling. Telefonisch heel goed bereikbaar. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Mooie spullen. Zeker een aanrader.

Service. Geweldig

Elske Lamberts-Hoebé

Prima!

Doen wat beloofd wordt: vrijdagavond besteld, zaterdag geleverd.

Mieke van Ravestijn

Perfect

N.v.t

Stephanie

2 badjassen besteld netjes de volgende dag binnen mijn man en ik zijn beide weg van de kleur van onze badjas

Alles was top

Mieke Beugelsdijk

Goede levering

Goed verpakt

Anna

Ik heb een badjas besteld op de site van Badjas.NL. Volgende dag al geleverd. Ik had een mooie kleur groen gekozen maar was er niet van overtuigd of de kleur hetzelfde zou zijn als op de site. Het... Ik heb een badjas besteld op de site van Badjas.NL. Volgende dag al geleverd. Ik had een mooie kleur groen gekozen maar was er niet van overtuigd of de kleur hetzelfde zou zijn als op de site. Het is echter precies de kleur en een mooie dikke kwaliteit. Ik ben heel tevreden!

Fleece lekker dik en mooie kleuren

Hennie Mommersteeg

Je wordt netjes , middels email op de hoogte gehouden, hoever het met je bestelling staat.

Ondanks, dat er ook nog een naam op de badjas geborduurd moest worden, had ik de badjas snel thuis.