Badjas

J.N.

Heel goed

Goede kwaliteit

Daisy Twist

Supersnelle levering! Borduursel naam in goud staat prachtig op de olijfgroene badjas (geeft cachet). Badjas gelukkig niet zwaar. Precies goed. Vriendelijke en adequate klantenservice. (Ik heb op... Supersnelle levering! Borduursel naam in goud staat prachtig op de olijfgroene badjas (geeft cachet). Badjas gelukkig niet zwaar. Precies goed. Vriendelijke en adequate klantenservice. (Ik heb op laatste moment namelijk nog iets aangepast). Was geen probleem en is gelukt. Dochter heel blij met verjaarskado.

badstof badjas mooie kwaliteit. Borduursel mooi. prettige klantenservice, snelle levering.

Jeanette Vrolijk - van Winsen

Redelijk goed. Maar helaas moet je betalen als je de badjas terug wilt sturen.

Keurige levertijd.

Reactie Badjas:

Bedankt voor uw feedback. Het klopt inderdaad dat de kosten voor het retoursturen voor eigen rekening zijn. U profiteert bij ons wel altijd van GRATIS verzending en mocht u wensen te ruilen dan... Bedankt voor uw feedback. Het klopt inderdaad dat de kosten voor het retoursturen voor eigen rekening zijn. U profiteert bij ons wel altijd van GRATIS verzending en mocht u wensen te ruilen dan sturen wij de nieuwe badjas ook weer op onze kosten toe.

P. Kantvd

Nvt

nvt

M Rozeboom

Correct

Mooi materiaal van de badjas

Nellie Oom van der Plas

Geweldig

Mooie kwaliteit.

Marline Lanfuyt

Super tevreden en niet te evenaren klantvriendelijkheid ! 👏👏👏

Goeie kwaliteit, snelle levering en geen moeite te veel.

Martine Meij

Heel goed.

Zeer snelle levering!

Jacqueline van Hoeve

Prima, snel en goed!

Snelheid

Patricia

Snel geleverd valt echter wel klein uit

Snel geleverd