Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Fam Blaauw

Goede afspraken met een heel mooi resultaat

Uitstekende communicatie, afspraken worden nagekomen

Fam Wagenaar

Top Installateurs

Deskundigheid van de installateurs

Respons op email betreffende restpunt kan beter

Katrijn en Rogier

We zijn heel blij met onze nieuwe badkamer. Het offerteproces verliep al heel prettig. Samen met Jorik onze badkamer uitgezocht. In januari was het zover, de badkamer werd geïnstalleerd. Daar zagen... We zijn heel blij met onze nieuwe badkamer. Het offerteproces verliep al heel prettig. Samen met Jorik onze badkamer uitgezocht. In januari was het zover, de badkamer werd geïnstalleerd. Daar zagen we best een beetje tegenop. Tijdelijk geen badkamer en natuurlijk de rommel in huis. Het is ons 100% meegevallen. Stuk voor stuk superleuke mensen in huis. Hard werken maar ook gezelligheid aan de koffietafel. En wat hebben ze netjes en efficiënt gewerkt. Het eindresultaat is fantastisch, echt vakwerk. Kortom; we zijn zeer tevreden!

Vakwerk, strakke planning, zeer klantvriendelijk, kwalitatief mooie producten.

Nvt

Fam. Bonte

Sfeer,vakmanschap,meedenken

Netheid,afspraak nakomen

Ga zo door

Familie Visser

Professioneel en betrokken

Meedenken

Planning is niet altijd even duidelijk

Fam. Kamsma

Goede afspraken en nette afwerking

Meedenkend, informerend en volgens afspraak

Nvt

Fam Schoemaker

Oude Geerdink doet wat er wordt beloofd. Deze feedback komt na pas ruim een jaar, maar beloofd is beloofd! We hebben nog steeds elke dag plezier van onze nieuwe badkamer en toilet.

bedrijf alleen gespecialiseerd in badkamers, en dat merk je! Levert prima kwaliteit materiaal. Een goed team van eigen personeel en een aantal (vaste) ZZP-ers. Allemaal vakmensen, die goede... bedrijf alleen gespecialiseerd in badkamers, en dat merk je! Levert prima kwaliteit materiaal. Een goed team van eigen personeel en een aantal (vaste) ZZP-ers. Allemaal vakmensen, die goede kwaliteit leveren. Goed georganiseerd, strakke planning.

Strakke organisatie, ga zo door!

Fam Bostens

Heel fijn om hier een mooie badkamer uit te zoeken! Het was voor ons de eerste keer dat we een grote verbouwing hadden, en we zijn blij dat we bij Fa Bliek zijn terecht gekomen!

De medewerkers in dit bedrijf zijn, vriendelijk, behulpzaam en luisteren goed naar de klant!

Geen opmerkingen

Familie Moises

Goede service en prettige communicatie

Goede service en prettige communicatie

Renske Lamers

Een prachtige nieuwe badkamer! Heel blij mee. Fijne persoonlijke begeleiding van Jos. En vooral ook een dikke duim voor Jurgen en Bart, de mannen die hem gebouwd hebben. Wat een vakmannen, zo netjes... Een prachtige nieuwe badkamer! Heel blij mee. Fijne persoonlijke begeleiding van Jos. En vooral ook een dikke duim voor Jurgen en Bart, de mannen die hem gebouwd hebben. Wat een vakmannen, zo netjes gewerkt en wat denken ze goed mee. Heel prettige partij.

Persoonlijk en vakkenners

Tijdsindicatie voor zo’n verbouwing had iets realistischer gemogen. Duurde wel echt langer. Niet erg, want was nodig. Maar wel fijn om iets realistischere range te krijgen. Bv in gunstig scenario,... Tijdsindicatie voor zo’n verbouwing had iets realistischer gemogen. Duurde wel echt langer. Niet erg, want was nodig. Maar wel fijn om iets realistischere range te krijgen. Bv in gunstig scenario, mits we geen verrassingen tegenkomen.