Goede tips. Echter een behoorlijk aantal schrijffouten en dingen die niet waar zijn in de reisgids over Japan. Hier kwam ik vooral achter gedurende de reis.

Christina

Het e-book zit vol nuttige, praktische en inspirerende tips om het beste uit je trip naar Azië te halen. Zeker een aanrader!

janique

Goede ervaring, leuke e gids

Pim Vis

De informatie is behulpzaam maar enigzins subjectief.

Jeanette

De aankoop was gemakkelijk. Maar het een e-bestand. Dit wil ik kunnen raadplegen in het buitenland. Ik kan het niet opslaan. Via dropbox is het 1 keer gelukt. En nu kan ik het niet meer downloaden... De aankoop was gemakkelijk. Maar het een e-bestand. Dit wil ik kunnen raadplegen in het buitenland. Ik kan het niet opslaan. Via dropbox is het 1 keer gelukt. En nu kan ik het niet meer downloaden omdat ik max heb bereikt. Dat vind ik vervelend. Ik heb het boek tenslotte gekocht

Hoi Jeanette,
Hoi Jeanette,
Na aankoop wordt er automatisch een download link verstuurd. Je kunt hiermee het bestand downloaden en opslaan. Je kunt de link meerdere keren gebruiken zodat je het op meerdere bestanden kunt opslaan. Als dat niet lukt sturen we gewoon een nieuwe link op, zoals we ook naar jou hebben gedaan. Omdat je het bestand niet kon opslaan heb ik het e-book toen gelijk naar je gemaild als bijlage, zodat je het toch ten aller tijden kon inzien.

Duidelijke beschrijving en goede aanbevelingen !

Echter zou het fijn zijn dat de inhoudsopgave interactief is. (als je dit zo noemt)
Dat wanneer je op een pagina...
Duidelijke beschrijving en goede aanbevelingen !

Dat wanneer je op een pagina nummer/onderwerp klikt, de betreffende pagina naar voren komt.

Reactie Backpacken in Azië:

Bedankt voor de feedback! Dat lijkt ons inderdaad een goede toevoeging. We gaan het toevoegen aan de reisgidsen.

Altijd goede adviezen, als ik naar azie ga gebruik ik jullie site altijd als uitgangspunt. Het reisboek vond ik een beetje chaotisch, plus ik heb t liever gedrukt.. maar goed, jullie tips zijn... Altijd goede adviezen, als ik naar azie ga gebruik ik jullie site altijd als uitgangspunt. Het reisboek vond ik een beetje chaotisch, plus ik heb t liever gedrukt.. maar goed, jullie tips zijn altijd to the point, erg blij mee 👍🏻

Leuk boek. Goede tips, maar wel veel spellings fouten in de e-book

Annefleur van Wanroij

Ebook was goed alleen eenmaal op reis niet kunnen gebruiken als pdf. Ik kon de pdf niet meer openen omdat hij al gebruikt was, toen ik hem op mijn laptop opende. Veel reizigers nemen hun laptop niet... Ebook was goed alleen eenmaal op reis niet kunnen gebruiken als pdf. Ik kon de pdf niet meer openen omdat hij al gebruikt was, toen ik hem op mijn laptop opende. Veel reizigers nemen hun laptop niet mee en het hele ebook printen doe je ook niet. 10 euro weggegooid dus. Erg jammer.

Hoi,
Hoi,
Als de link niet meer werkt had je gerust een mail kunnen sturen, dan sturen we gelijk een nieuwe link op. Het is zeker niet de bedoeling dat je niet gebruik kunt maken van het e-book. Dat staat overigens ook in de bevestigingsmail die je ontvangt met het e-book.
Groeten,
BackpackenInAzie.nl

Rachel

Prima. Duidelijke en bruikbare info.