TenICT

Prima ! IN tegenstelling tot grotere lease maatschappijen valt er nog gewoon te praten en wordt er met je meegedacht !

Lekker persoonlijk, duidelijk en meedenkend !

Prima ervaringen van bestellen van de leaseauto tot het regelen van een adequate voorloopauto en het uitleveren van de nieuwe auto.

- Het persoonlijke contact
- Het pro-actief meedenken in het gehele bestel- en uitleveringsproces.

Stroinkslanden bloemen

Goed hadden meerdere opties bekeken

Altijd vriendlijk en huur auto gratis in nood

avantiro Loopbaandiensten

Prima, administratie goed op orde, vriendelijke behulpzame en deskundige medewerkers

deskundigheid, klantgerichtheid, professionaliteit

Leon Zandvliet Schüco Nederland

Goed, nooit problemen gehad

Indien contact noodzakelijk altijd goede ervaringen met Rene Sanderink

Tijhuis Totaalinrichting bv

Prettig, correct, maken waar wat ze zeggen

snelle reactietermijnen

Succes! Uitzendbureau

Op dit moment hebben wij 1 personenauto geleased. Tevens in het verleden 1 bedrijfsauto geleased voor een periode van 2 maand en 1x een bedrijfsauto voor 1 dag.

Ja, verkoper denkt mee bij de wensen van de klant.

Jeroen Brinkhuis - Atricom

Goede ervaring, klantvriendelijk en snel.
Goed service, haal/breng service

korte lijntjes, 1 belletje en het word geregeld.

Atricom ICT - Maarten Hofmeijer

Autolease Twente denkt mee in oplossingen voor onze behoeftes, zowel qua keuze voor een nieuwe (lease)auto maar ook in de full service dienstverlening bij onderhoud, bandenwissel, schade en pech.... Autolease Twente denkt mee in oplossingen voor onze behoeftes, zowel qua keuze voor een nieuwe (lease)auto maar ook in de full service dienstverlening bij onderhoud, bandenwissel, schade en pech. Voor Atricom is continuïteit van belang, dat geldt zeker ook voor mobiliteit. Vandaar dat wij al ruim twaalf jaar klant zijn bij Autolease Twente Ons motto is 'Persoonlijk in ICT'; dat maken wij onder andere waar door persoonlijk contact en betrokkenheid en dat vinden we ook bij het team van Autolease Twente.

Meedenkend, betrokken, persoonlijk, full-service mobiliteit.

Na wat aanloopperikelen nu een tevreden berijder.

Klachten worden snel en adequaat opgepakt.