Nederlandse Budget centrale BV

TOP! Geen andere leasemaatschappij meer!

Praktisch, meedenkend, persoonlijke service. Wordt geluisterd naar je wens.

Convenient4U!

Zeer prettig in de omgang

Snelle afhandeling eventuele problemen

Bij Jisse en Riekje VOF

Niet alles loopt op rolletjes, verkoop- en leaseafdeling spelen niet goed samen. Facturering is wat warrig, via een apart softwareprogramma kun je je facturen bekijken, maar betaaldata wijken af van... Niet alles loopt op rolletjes, verkoop- en leaseafdeling spelen niet goed samen. Facturering is wat warrig, via een apart softwareprogramma kun je je facturen bekijken, maar betaaldata wijken af van afspraken. Bejegening aan de telefoon hield niet over. Verzekeringspapieren werden pas na een half jaar opgevraagd.

Acceptatieprocedure correct en snel.

Reactie Autolease Twente:

Hartelijk dank voor jouw feedback. We zijn ons ervan bewust dat soms niet alles even vlekkeloos verloopt. Juist daarom zijn we blij met deze feedback zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.... Hartelijk dank voor jouw feedback. We zijn ons ervan bewust dat soms niet alles even vlekkeloos verloopt. Juist daarom zijn we blij met deze feedback zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. We nemen jouw opmerkingen dan ook zeker mee!

Ambulante Zorg Twente

Kwaliteit

Connectworks B.V.

Bedrijfsauto in de lease

Snelle levering en prettige, duidelijke communicatie

Mulder

Prima , snelle levering. Alles volgens afspraak

Toegankelijke mensen aan het werk, afspraken goed nagekomen

Mandy

Wolven in schaapskleren, en zijn geen lid van een brancheorganisatie, dus geen geschillencommissie. Oppassen dus, wanneer je een overeenkomst sluit! Laat checken door een derde! Helaas zit ik 5 jaar... Wolven in schaapskleren, en zijn geen lid van een brancheorganisatie, dus geen geschillencommissie. Oppassen dus, wanneer je een overeenkomst sluit! Laat checken door een derde! Helaas zit ik 5 jaar in de tang bij ze en betaal €36.000,- voor een auto van €23000,- in 5 jaar en kan niet afkopen excl verzekering en onderhoud.

De boel oplichten!

Madison

4 Jaar lang mijn auto geleased. Nooit klachten gehad, pas bij het afhandelen van het contract verliep alles moeizaam en onduidelijk. Helaas is dit bij familieleden ook zo gegaan. Erg jammer zo. Doet... 4 Jaar lang mijn auto geleased. Nooit klachten gehad, pas bij het afhandelen van het contract verliep alles moeizaam en onduidelijk. Helaas is dit bij familieleden ook zo gegaan. Erg jammer zo. Doet jullie naam geen eer aan.

Zo veel mogelijk geld binnenhalen in het negatieve voor je klant.

Elerosner BV

Sedert ruim en half jaar lease ik ( voor het eerst) een auto. Tot nu toe verloopt alles probleemloos.

alles was goed gedocumenteerd.

Reinier Geerligs

Wij zijn al sinds 2014 klant van Autolease Twente en de samenwerking verloopt naar mijn optiek erg goed. Autolease Twente staat garant voor; afspraak is afspraak. Met name de service is een... Wij zijn al sinds 2014 klant van Autolease Twente en de samenwerking verloopt naar mijn optiek erg goed. Autolease Twente staat garant voor; afspraak is afspraak. Met name de service is een onderdeel waar Autolease Twente erg goed in is. Een voorbeeld; enkele jaren geleden had ik problemen met de auto. Dit werd super snel opgelost en binnen no-time had ik een leenauto. In de avond kreeg ik een belletje met de vraag, of alles goed is gegaan. SUPER!

De service van Autolease Twente in de breedste zin van het woord; makkelijk te benaderen, afspraken nakomen, snel handelen en nabellen of alles goed is gegaan.