De hypotheker

vriendelijk

Super

snel

PMXtra

Persoonlijk contact en reacties op e-mail zijn goed.

Aanschaf is gebeurd door de directie

Team Sanders

Contact met de heer Eric Ezendam was zeer correct.

Er was een klein probleem met de voorruit, echter een belletje was voldoende om het op te lossen.

Anoniempje (Valentijn)

Goede en snelle service

goed en snel contact. korte lijnen

Mariëlle ter Beek

Autolease Twente/jullie zijn zeer klant vriendelijk en hebben een uitstekende service.

Zeker de service van de auto ophalen en weer terugbrengen vind ik fantastisch.

Stefano Schepers

Beste Liefde,

Ook jij bent echt de enige waar ik aan denk. Jij bent mijn rots in de branding en brengt mij op plekken waar ik nog nooit ben geweest.

Ik weet dat ik jou niet...
Beste Liefde,

Ik weet dat ik jou niet altijd heb gegeven wat jij mij hebt gegeven. Maar ik zal beloven dat ik mee aandacht aan je besteed en dat wij wat vaker samen door de wasstraat zullen gaan!

Hvj ?

Directe communicatie en flexibiliteit. Daarnaast merkte je bij het eerste gesprek heel erg dat Maik mee denkt met jouw wensen.

Dit merk je overigens niet alleen aan Maik maar ook aan de...

Dit merk je overigens niet alleen aan Maik maar ook aan de vestiging Enschede. Die meedachten toen mijn onderhoud in mijn vakantieperiode viel.

Dieter Leeferink

Uitstekend, vriendelijk, meedenkend, niet moeilijk en (pro)actief

Zie hierboven
Afspraken worden nagekomen.

Contact vanuit aanvragen van mijn interne klanten, wij mogen de orders generen...

prima bereikbaarheid en volgens mij nooit problemen met de huur.

Niemeijer JenJ techniek

open en makkelijk te communiceren