Kwaliteit
Presentatie
Showroom
Communicatie

J. Janssen

Ik ging voor de onderhoudsbeurt met mijn tucson. Het duurde even voordat ik hem weer mee kon nemen. Toen ik bij de auto kwam zag ik dat hij ook nog gewassen was. Wat een service, geweldig.

H. Oudbier

Uitstekend

Lekker gewoon en super geholpen nogmaals bedankt Frank

Zou het niet weten

J Westera

Prima-correct- afspraken komen ze na.

prima-correct- afspraken komen ze na.

H. Veldman

Uitstekend

n.v.t.

Super goede service!

Deskundig personeel

I20 maakte harde en scherpe geluiden tijdens remmen, ook tijdens versnellen leek de rem erop te zitten(wil niet van 100 naar 120 gedurende 2 minuten. Mijn kennis had zijn vermoeden al geuit. Kreeg... I20 maakte harde en scherpe geluiden tijdens remmen, ook tijdens versnellen leek de rem erop te zitten(wil niet van 100 naar 120 gedurende 2 minuten. Mijn kennis had zijn vermoeden al geuit. Kreeg van haet personeel te horen of hij de deskundige was. Remschijven aan voorkant zijn vervangen. Kennis had toch gelijk. Klachten deels verholpen. Gisteren naar een andere dealer geweest voor grote beurt. Wat schets mijn verbazing? Alleen rechts voor is de remschijf vervangen, mogelijk niet nieuw! De remstang is in orde, dus kan er geen ongelijke slijtage zijn!

verkooppraatjes

niet meer oplichten

Reactie Autobedrijf Bert Wieten:

Geachte mevrouw,
Wij betreuren uw reactie. Helaas moeten wij deze klacht via internet van u vernemen.
Geachte mevrouw,
Uw auto van 2011 heeft in april 2016 een onderhoudsbeurt gehad en de remblokken zijn vervangen. Dit kunnen wij u hier laten zien. Wij krijgen geen reactie van u om met u een afspraak te maken. Diverse pogingen zijn ondernomen om met u in contact te komen. Ons aanbod om dit op te lossen blijft nog steeds staan. Zou u contact met ons willen opnemen?

A. de Haan

Het bedrijf levert een uitstekende service en komt alle afspraken die zij maakt na.

De medewerkers nemen alle tijd voor elke willekeurige vraag van de klant.
Wat zij zegt, doet ze ook

Hoe kan je een elf (11) scoren?

G de Man

Goede en betrouwbare garage Prettige ervaring met dit bedrijf Komen afspraken goed na

R.E. van der Werf, Hasselt

Prima bedrijf

Komt afspraken na en is flexibel. Vriendelijk ontvangst.