Kwaliteit
Presentatie
Showroom
Communicatie

N.Overbeek

Altijd vriendelijke medewerkers die behulpzaam zijn en snelle afhandeling, duidelijk, Auto hier ook nieuw gekocht ben er erg tevreden mee ook nooit rare bedragen met een onderhoudsbeurt/apk keuring.

Goede uitleg , ook over kosten, Behulpzaam, vriendelijk, goede kennis,

Ik zou niet weten wat er nog verbetert kan worden

Afspraak is afspraak. Denken mee. Vlotte afwikkeling.

Direct handelen.

h. veldman

Bij een afspraak ben je altijd welkom door de verkoper van de auto, uiteraard met een kopje koffie. Na een gesprekje is de auto klaar en niet te vergeten schoongewassen. Bedankt, het stuifmeel is er... Bij een afspraak ben je altijd welkom door de verkoper van de auto, uiteraard met een kopje koffie. Na een gesprekje is de auto klaar en niet te vergeten schoongewassen. Bedankt, het stuifmeel is er af. Bij weinig kilometers in ons geval, wordt de auto gekeurd en een kleine beurt gedaan ipv de grote beurt.

Vriendelijk

Henk van der Meer

Weten alles over Hyundai

Ik kan ze niet bedenken

Cor Kraijer

Uitstekende garage ,met monteurs die veel kennis van zaken hebben . En vraag of eventuele ongemak, even melden en men staat je correct te woord , en proberen je gelijk van dienst te zijn.

Men houd zich aan afspraken
Je weet waar je aan toe bent.
Men wil geen ontevreden klant , daarom ben ik zelf al zolang bij de firma Wieten.

Al denk ik nog zo goed na, ik weet er geen.

E.P. Rabel

Prima service

Bleijenburg

Prima autobedrijf en hele goede service. Heel klantvriendelijk personeel en komen afspraken na.

Frans van Kesteren

Kan niet beter, ben meer dan zeer tevreden

auto wordt gehaald en gebracht van kampen naar Zwolle vv.
en wordt gewassen weer thuis gebracht.

Ik zou het niet weten

H van Dijk

Goede voorlichting

Klantvriendelijk

J. Janssen

Ik ging voor de onderhoudsbeurt met mijn tucson. Het duurde even voordat ik hem weer mee kon nemen. Toen ik bij de auto kwam zag ik dat hij ook nog gewassen was. Wat een service, geweldig.