Kwaliteit
Presentatie
Showroom
Communicatie

Alwin Zuiderduin Neede

Prettige benadering door de medewerkers

Ongedwongen sfeer, verkoper voelt zich niet verheven boven de klant, maar staat naast de klant

Door de uitgebreide elektronica in de kona, zou deze 65 plusser iets meer info willen hebben.

Inge van der Moolen

Een mooi bedrijf waar ik hoop nog vele jaren klant van te mogen zijn

Meedenken over mogelijkheden. Ik had geen groot budget, maar er kwam toch een leuke occasion te voorschijn. Ik ben er superblij mee.

Weet ik nu nog niet, daar ben ik nu nog te kort voor bij het bedrijf

F.A. van ter Beek

Vriendelijk personeel, kijken goed naar je persoonlijke situatie en of een bepaalde auto wel bij je past kwa gebruiker, budget etc. Komen eerlijk en duidelijk over.

Goede service, mogelijkheid tot leenauto of leenfiets. Doen niet heel moeilijk over zaken

Top!

Uitstekende service

Altijd vriendelijke ontvangst, er valt goed een afspraak te maken en een kleine handeling ter plekke oplossen (zoals het bevestigen van de trekhaak) is ook nooit een probleem, chapeau!

snel en adequaat

n.v.t., (wat niet in hun macht ligt: de kentekenplaat op sommige modellen auto's zó plaatsen dar er een vaste trekhaak kan worden gemonteerd. ik heb altijd weer moeite met het bevestigen er van.

Reactie Autobedrijf Bert Wieten:

Bedankt voor uw review. Wij zijn het met uw verbeterpunt eens maar helaas is dat een product-eigenschap waar wij niets aan kunnen veranderen. Natuurlijk blijven wij u graag helpen.

Hrm Veldman

Uitstekend

Aandacht voor de klant

johan

Positieve indruk

Klantvriendelijke benadeting

Altijd goede service

Koele

Vier weken geleden een vervelend ongeluk gehad waardoor we noodgedwongen op zoek moesten naar een andere auto. Dankzij Roel Popping zijn we hier fantastisch in geslaagd. Wat werden verder ook... Vier weken geleden een vervelend ongeluk gehad waardoor we noodgedwongen op zoek moesten naar een andere auto. Dankzij Roel Popping zijn we hier fantastisch in geslaagd. Wat werden verder ook keurig geholpen ruim drie weken lang kregen we vervangend vervoer, werd er meegedacht en meegezocht.
Ik kan niet anders zeggen dan dat we wederom perfect zijn geholpen door autobedrijf Bert Wieten en zijn medewerkers!!!