George Heinsbroek

Groot assortiment en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Nu meerdere keren besteld en altijd snelle levering met als extra een sleutelhanger

Monique Berckmans

Betrouwbaar.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en leuke aanbiedingen

CMD de Groot

Goede ervaring met Australian Gold !!!

Beschrijf hier uw ervaring

Dit gaat meerdere keren de koffer in , zowel op de Antillen , als in Spanje !!!!!

miranda Lazarom

goed en betrouwbaar

Christiaan

Goede producten supersnelle levering. Zou het iedereen aanraden

Beschrijf hier uw ervaring

Ruim assortiment van zonnebank crèmes tot aftersun, overal voldoende keuze.

Michel Lippens

Snel geleverd, goed verpakt

Beschrijf hier uw ervaring

Nu reeds enkele maal bij jullie besteld en steeds een snelle levering gehad en alles steeds mooi verpakt.
De producten zijn aantrekkelijk geprijsd.
Ik bestel zeker volgend jaar terug!

Kim Lippens

Super

Beschrijf hier uw ervaring

Heel goed! Al van toen ik kind was kon ik met geen enkele zonnecrème in de zon, ik verbrande volledig! Met de Australian Gold 50 kan ik bruin worden en verbrand ik niet meer! Al jaren mijn favoriete... Heel goed! Al van toen ik kind was kon ik met geen enkele zonnecrème in de zon, ik verbrande volledig! Met de Australian Gold 50 kan ik bruin worden en verbrand ik niet meer! Al jaren mijn favoriete topper!

Angelien

Super bedrijf!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeker aan te bevelen! Goede en snelle levering! Bestel er altijd want het is gewoon super! Een dikke 10 waard!

Marianne Boere

Geweldig!

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk te bestellen. De omschrijvingen van de producten waren waardevol zodat ik een juist product kon kiezen. Kreeg bij de bestelling een gratis sample. Zeer netjes verpakt.

Walter Bogaerts

Goede ervaring, degelijke uitleg over de producten.
Snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij gebruiken al jaren Australian Gold, zowel voor de zonnebank als aan het strand etc.. de aftersun producten zijn ook top.
Vroeger andere merken gebruikt, na één maal Australian Gold te...
Vroeger andere merken gebruikt, na één maal Australian Gold te hebben gebruikt wil je niets anders meer. Kortom de producten zijn top.