Corrie Hollemans

Vlotte levering en betrouwbaar

Beschrijf hier uw ervaring

Zonnebrand die doet wat er beloofd wordt...

Jc Van Velzen

Snelle service, goede producten

Beschrijf hier uw ervaring

alles is op voorraad en snel geleverd

Tom Remes

Alles verloopt perfect!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer snelle en correcte levering + nog een mooi extraatje als cadeau erbij.

Hesse

Goed bedrijf maakt waar wat ze zeggen.

Beschrijf hier uw ervaring

Product is waar voor zijn geld al vaker en blijf klant erg tevreden. Snelle levering.

Pascal Vervloessem

Reeds jaren goede klant

Correcte prijs en kwaliteit

Helma van de Ven

Goede bescherming en heerlijk die zelfbruiner erin

Beschrijf hier uw ervaring

Gebruik de factor 50 al jaren. Nooit verbranden. Goede verzorging vannde huid. Samen met de aftersun cool fresh.

Michel Stokkingreef

Correcte afwerking!

Beschrijf hier uw ervaring

Snel geleverd en netjes verpakt

Antoine Cozyns

Correct

Leuk om samen te werken

isabelle brondeel

Bestellingen verlopen steeds correct, fijn dat er soms acties zijn, vorig jaar kreeg ik extra cadeau bij mijn bestelling, wat een fijne verrassing was. (helaas zijn producten op luchthaven in beslag... Bestellingen verlopen steeds correct, fijn dat er soms acties zijn, vorig jaar kreeg ik extra cadeau bij mijn bestelling, wat een fijne verrassing was. (helaas zijn producten op luchthaven in beslag genomen, wegens liquid in handbagage).

Beschrijf hier uw ervaring

Heerlijke geuren van zonnemelk, niet klevend en strijkt gemakkelijk uit, fantastische aloe vera after sun. Ik heb jullie producten reeds aan ontelbare mensen aangeraden, en iedereen is er tevreden... Heerlijke geuren van zonnemelk, niet klevend en strijkt gemakkelijk uit, fantastische aloe vera after sun. Ik heb jullie producten reeds aan ontelbare mensen aangeraden, en iedereen is er tevreden over.

Verhagen

Super snel

Beschrijf hier uw ervaring

Eerlijk en neemt telefoon op voor vragen