Marloes Wolterink

Goede producten! Leuke kortingen en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Wauw! Ik had via via over de producenten van austrilian gold gehoord. Via de website was het heel makkelijk te bestellen. Overal stonden goede reviews dat maakte mij nieuwsgierig. Ik had geluk want... Wauw! Ik had via via over de producenten van austrilian gold gehoord. Via de website was het heel makkelijk te bestellen. Overal stonden goede reviews dat maakte mij nieuwsgierig. Ik had geluk want er waren mooie kortingen. Besteld en volgende dag in huis.
Meteen geprobeerd. En na 1 dagje al zo lekker bruin. Heerlijk!

Viviane Lenders

Toppers

Beschrijf hier uw ervaring

Altijd snelle levering en topprodukten

Jan Schellekens

Super snelle afhandeling en service

Beschrijf hier uw ervaring

Ze sturen wat je bestelt

Pascal.mesotten@skynet.be

Top

Top

Gino

Zeer goede produkten

Beschrijf hier uw ervaring

Toen ik vorig jaar een flesje had gekocht via een lokale shop was mijn vriendin daar heel tevreden over. Ze gaf zelfs aan om deze volgend jaar terug te kopen. Deze keer via de webshop omdat de... Toen ik vorig jaar een flesje had gekocht via een lokale shop was mijn vriendin daar heel tevreden over. Ze gaf zelfs aan om deze volgend jaar terug te kopen. Deze keer via de webshop omdat de lokale shop niet altijd alles in huis heeft. Omdat we zoveel vertrouwen hebben in het merk heb ik ook ineens de aftersun erbij gekocht.
De produkten zijn wel iets duurder maar dit hebben we er graag voor over.
Over de communicatie over de stand van de bestelling en de snelheid van levering liep ook alles vlot.
Alvast een tevreden, vaste klant erbij.

Karin Heremans

Snelle levering, top producten

Snelle levering, top producten

Joop Rensen

Kan veel beter, het laatste contact was zeer slecht.

Beschrijf hier uw ervaring

Twee dagen tel. no. +31767660069 proberen te bellen telefoon gaat over maar er word niet opgepakt. Waarom kan ik niet met ideale betalen.

Reactie Australian Gold Shop:

Hartelijk dank voor uw review.
Hartelijk dank voor uw review.
We hebben eerder contact met u gezocht over de verschillende uitgebreide betalingsmogelijkheden; ideal behoort hier ook toe. Het spijt ons dat hier voor u geen gepaste betaalmethode bij zit.
Gezien de enorme drukte, het mooie weer en de afgelopen feestdagen, zijn wij niet altijd in de gelegenheid geweest om de telefoon op te nemen, waarvoor onze excuses.
De email is de snelst mogelijke manier om vanuit Australiangoldshop.nl antwoord te krijgen op al uw vragen.
Wij wensen u een fijne zomer!

Pascale Peeters

Snelle en goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Fantastische producten, hydraterend en een mooie bruine kleur

John van A

Ruim assortiment zonnecremes, prijs is zeer redelijk. Website duidelijk en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

snelle levering goede communicatie, ik stuurde een mail met een vraag had dezelfde dag nog een reactie met een advies. Super

Jacqueline Timmer

Snel met de bestelde artikelen