Atorka

Linda Houtkooper

Prima, vlot verzonden

Voelt vertrouwd

Het waren nu maar stickers , hè. Dus kan denk ik niets aan verbeterd worden

Iam Vink

Heel prettig

Snel accuraat kwaliteit

Geen ;)))

Sacha Schoufs

Fijn bedrijf, bij advies gewoon ff bellen dan krijg je gewoon uit leg over produkten

veel kwaliteitsproducten, goede keuze

Meer grote maten producten

Eva-Marie Drees-Coninx

Super goeie en snelle service! Donderdag bestelling geplaatst, zaterdag in België geleverd op mijn adres. Heel eerlijk advies waar je echt wat mee bent!

Snelheid! Deskundigheid. Eerlijkheid. Degelijk materiaal.

Zo verder doen!

Peter Van de Sande

klantvriendelijk

nvt

Suzan de Vries

Zeer netjes en duidelijk.

Overzichtelijk op de site

Nvt

Reactie Atorka:

Bedankt voor de mooie review. Helaas is het door de corona maatregelen wereldwijd erg druk bij de leveranciers en de bezorgers. Hierdoor hebben sommige leveringen, zeker in december, veel vertraging... Bedankt voor de mooie review. Helaas is het door de corona maatregelen wereldwijd erg druk bij de leveranciers en de bezorgers. Hierdoor hebben sommige leveringen, zeker in december, veel vertraging opgelopen. Helaas kunnen wij hier niet veel aan veranderen. We doen ons best om zo veel mogelijk op voorraad te hebben en snel te leveren!

Evelien Parel

Meestal oké.

Mooi overzichtelijk

Als dingen niet meer op voorraad zijn , dan ook niet kunnen bestellen

Reactie Atorka:

Helaas zijn er veel productieproblemen en lange levertijden door corona. Hierdoor kan het voorkomen dat een artikel onverwacht niet meer na te bestellen is door ons. Soms is er ook geen alternatief... Helaas zijn er veel productieproblemen en lange levertijden door corona. Hierdoor kan het voorkomen dat een artikel onverwacht niet meer na te bestellen is door ons. Soms is er ook geen alternatief te vinden. Wij worden hier niet altijd over op de hoogte gesteld door de leveranciers. Hopelijk kunnen we u de volgende keer weer goed van dienst zijn!

Jacqueline

Prima!