Atorka

Sigrid Engels

Snelle service

Marinda Bouma

Marjolein Bruntink

Goede ervaring, snelle service en communicatie

Snelle communicatie

Levertijd vermelden bij het product indien niet op voorraad

Maca van Gasteren

Snelle levering, mooi product

Nicolette Kraaijeveld

Super fijne Service. Denken met je mee, snelle levering als op voorraad is.
Super fijne Service. Denken met je mee, snelle levering als op voorraad is.
Heel af en toe jammer dat iets op voorraad lijkt te zijn of bestelbaar is, maar dit niet zo blijkt te zijn. Maar je wordt dan heel snel geïnformeerd en het wordt vervolgens perfect opgelost.

Snelle, duidelijke communicatie bij vragen etc
Denken mee

Als ik dan wat moet noemen zou het zijn dat vooraf niet altijd zichtbaar is dat iets niet bestelbaar blijkt. Maar of daar wat aan te doen is weet ik niet. Je wordt iig altijd snel geïnformeerd en... Als ik dan wat moet noemen zou het zijn dat vooraf niet altijd zichtbaar is dat iets niet bestelbaar blijkt. Maar of daar wat aan te doen is weet ik niet. Je wordt iig altijd snel geïnformeerd en een oplossing geboden....dus ja...of dit te verbeteren is...?! Geen idee....maar ik moest dit veld invullen

Nadia Siligato

Vriendelijk, behulpzaam en snelle verzending

Goede kwaliteit

Marion Vermeulen

Goed mooie produkten

Duideljik

Esther Voetelink-Zwaan

Top service, en heel vriendelijk geholpen

Tijd en rust, we hebben heel veel zadel
mogen proberen en Hans heeft ons deskundig advies gegeven. Ook een nabestelling was zo geregeld.

Een winkel, maar daar wordt aan gewerkt?

Lia Van sprundel

Prima , snelle levering

E.P.L. Kraaijeveld-Hoogeland

Frontriem besteld, die was niet te leveren. Andere voordeligere besteld. Wordt verjaarskado, nog niet uitgepakt. Ga ervan uit dat die okay is. prijsverschil retour ontvangen. Dus goed afgehandeld... Frontriem besteld, die was niet te leveren. Andere voordeligere besteld. Wordt verjaarskado, nog niet uitgepakt. Ga ervan uit dat die okay is. prijsverschil retour ontvangen. Dus goed afgehandeld denk ik.

geen idee

Jammer dat er op de website een frontriem staat die niet te leveren is.

Reactie Atorka:

Helaas kan het soms voorkomen dat producten onverwachts niet meer leverbaar zijn. Door de corona zijn er vertragingen en problemen waar wij niet altijd over worden geïnformeerd door de leveranciers.... Helaas kan het soms voorkomen dat producten onverwachts niet meer leverbaar zijn. Door de corona zijn er vertragingen en problemen waar wij niet altijd over worden geïnformeerd door de leveranciers. We hopen u een goed alternatief geboden te hebben en dat de ontvanger blij is het het cadeau!