Atorka

Yvonne

Beschrijving en maten helder beschreven

Ervaringen en beschrijving

Meer adverteren ik heb er lang over gedaan jullie te vinden!

L Buisman

Nette service en kwalitatief goede producten

Goede service
Mooie producten
Duidelijkheid over levertijd

Diede Mansens

Goed, professioneel en persoonlijk

Reviews van producten en specifieke info over maten en pasvorm

Betere mogelijkheid om te filteren op de website (bijvoorbeeld op maat ed.)

Marian Bisschop

Prima, geen opmerkingenm

snel en betrouwbaar

Marion Ubags

Goede service. Snelle levering. Had de verkeerde maat besteld. Terugsturen geen probleem. Binnen 3 dagen had ik een nieuwe.

Nvt

Hendrika Hof

Slecht

Krijg na 14 dagen ongeveer de halve bestelling. Terwijl op de pakbon de hele bestelling staat. Na contact met het bedrijf de garantie gegeven dat ik een dag later hierover terug gebeld te worden. Na... Krijg na 14 dagen ongeveer de halve bestelling. Terwijl op de pakbon de hele bestelling staat. Na contact met het bedrijf de garantie gegeven dat ik een dag later hierover terug gebeld te worden. Na 3 dagen nog niets gehoord.

Reactie Atorka:

Goedemorgen, we vinden het jammer dat u zo ontevreden bent. We hebben ons best gedaan om u een oplossing te bieden en meermaals geprobeerd om u te bereiken. Vanwege corona zijn de levertijden langer... Goedemorgen, we vinden het jammer dat u zo ontevreden bent. We hebben ons best gedaan om u een oplossing te bieden en meermaals geprobeerd om u te bereiken. Vanwege corona zijn de levertijden langer dan normaal en zijn sommige producten onverwacht niet leverbaar. We proberen dit zo goed mogelijk te communiceren en doen ons best om zo snel mogelijk alles te leveren. Als een klant hier niet op kan of wil wachten, storten we zo snel mogelijk het geld terug, zoals we bij u ook gedaan hebben. Excuses voor al het ongemak!

J. Bakker

Vriendelijke personeel, echter terug storting van geannuleerde order duurt lang.

Het product bleek uitverkocht te zijn, en kreeg keurig een mailtje. Makkelijk bereikbaar via het telefoonnummer op de website.

Het sneller terug storten van het geld. Het is 10 dagen geleden dat de order geannuleerd is, maar tot op heden nog niet mijn geld terug mogen ontvangen.

Cora van Capelle

Zeer goede service

Erg klantgericht

Jennifer Scholl

Der Toröffner arbeitet sehr zuverlässig. Leider kann man die Zeit nicht Minutengenau einstellen.

Der Toröffner wurde gut beschrieben und die Bestellung klappte trotz der Sprachbarrieren. Immer wieder Gerne!!

Die Skala auf dem Toröffner genauer machen.

Daisy Castelijns

Prima!