Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Fred & Anneliese Penning de Vries

Wij hebben bij ASWA Keukens te Hilversum een keuken gekocht. Wij zijn daarbij uitstekend geadviseerd door de heer Erbil Karadag. Hij leverde goede ideeën en heeft zeker zijn bijdrage geleverd aan... Wij hebben bij ASWA Keukens te Hilversum een keuken gekocht. Wij zijn daarbij uitstekend geadviseerd door de heer Erbil Karadag. Hij leverde goede ideeën en heeft zeker zijn bijdrage geleverd aan een mooie keuken. Het waren plezierige gesprekken, waarvoor Erbil ruim de tijd nam.
Fred & Anneliese Penning de Vries.

Ruime keuzemogelijkheden. Uitstekend geholpen.

Mark Seesink en Maud Kastelijn

Wij hebben hele goede voorlichting gekregen en zijn op een zeer prettige manier geholpen door Tim Dielemans van ASWA keukens in Uden.

Goede hulp gekregen van de adviseur

Erik van der Hoek

Fijn persoonlijk gesprek met verkoper. Er wordt naar je geluisterd en met je meegedacht op een plezierige manier. Hierdoor ben je samen aan de slag met je toekomstige droomkeuken. Kortom een... Fijn persoonlijk gesprek met verkoper. Er wordt naar je geluisterd en met je meegedacht op een plezierige manier. Hierdoor ben je samen aan de slag met je toekomstige droomkeuken. Kortom een fantastische beleving en het eindresultaat is er dan ook naar!

Heel plezierig persoonlijk gesprek met verkoper Erbil Karadag gevoerd waarbij hij ons het gevoel heeft gegeven alle tijd voor ons te hebben en met ons heeft meegedacht ten aanzien van het meest... Heel plezierig persoonlijk gesprek met verkoper Erbil Karadag gevoerd waarbij hij ons het gevoel heeft gegeven alle tijd voor ons te hebben en met ons heeft meegedacht ten aanzien van het meest ideale ontwerp voor onze nieuwe keuken. Hierdoor ontstond vanuit ons een sterke gunfactor voor het geven van de opdracht voor de keuken.

Arthur

Ik heb bij ASWA Hilversum een nieuwe keuken besteld. Ik ben daarbij uitstekend geholpen door Zakaria El Ouahabi. Ik ben erg te spreken over de klantvriendelijkheid, de professionaliteit en de... Ik heb bij ASWA Hilversum een nieuwe keuken besteld. Ik ben daarbij uitstekend geholpen door Zakaria El Ouahabi. Ik ben erg te spreken over de klantvriendelijkheid, de professionaliteit en de prachtige showroom. Er zijn ruime mogelijkheden om de keuken helemaal aan te passen aan de wensen van de klant. Ik ben bij het samenstellen van de keuken heel goed geadviseerd over elk onderdeel van de keuken en het was daarbij heel fijn samenwerken met de heer El Ouahabi.

Professionele bedrijf met mooie showroom met daarin vele keukenopstellingen van verschillende merken met hoogwaardige apparatuur.

Henny van Gerven

Geweldige service ook nog na een paar jaar. Chapeau, ga zo door!

Prima indeling van de keuken we zijn er erg blij mee

Reactie ASWA Keukens:

Beste Henny,
Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling en wat fijn dat u zo tevreden bent. Nog veel plezier van uw keuken gewenst!
Namens Stephanie, webcare ASWA
webcare@aswakeukens.nl

Brouwer

Wij zijn zeer tevreden.

Klantvriendelijkheid.

charlotte Jaspers

N.a.v. een Super fijne ontvangst en inventarisatie werden onze wensen uitgewerkt en daarna geevalueerd met Robbert. het resultaat is helemaal naar wens! Enige minpuntje was dat de fabrikant tot 3x... N.a.v. een Super fijne ontvangst en inventarisatie werden onze wensen uitgewerkt en daarna geevalueerd met Robbert. het resultaat is helemaal naar wens! Enige minpuntje was dat de fabrikant tot 3x toe enkele verkeerde paneeltjes leverde, maar alles is correct opgelost. De communicatie met Aswa was prettig , afspraken tijdig en in overleg!

Ja een eerlijk advies, open staan voor wensen en eisen waar de keuken aan moest voldoen!

Reactie ASWA Keukens:

Beste Charlotte,
Bedankt voor uw positieve beoordeling en voor het delen van uw feedback. Uw mening is enorm belangrijk voor ons!
Nog veel kookplezier gewenst!
Namens Stephanie, webcare...
Beste Charlotte,
Nog veel kookplezier gewenst!
Namens Stephanie, webcare ASWA
webcare@aswakeukens.nl

Dineke Koolhaas

Klantvriendelijk en heel erg bereid om mee te denken zonder opdringerig gedrag

bij ons nieuwbouwhuis moesten wij een jaar voor de oplevering al onze keuken samenstellen.
de keukenopstelling hebben wij toen gemaakt, maar gelijk werd gezegd dat zo lang de keuken nog niet afgeroepen is we ten aller tijden de kleur en apparaten nog konden aanpassen of wijzigen.

Jacques van Rooij

Hoge kwaliteit en uitstekend advies!

Persoonlijk advies