Persoonlijk keukenontwerp
Vertrouwen in bedrijf
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Wij zijn zeer tevreden met onze ASWA keuken. Prima informatie en advies. Alle afspraken werden nagekomen en een beschadigd onderdeel werd vervangen.

Deskundige verkoper.

Inspirerend, eigentijds en vertrouwd, zijn voor ons de woorden die passen bij ASWA keukens. Direct een super goed aanbod, en goed advies. Kortom bezoek ASWA keukens voor u uiteindelijk uw keuze... Inspirerend, eigentijds en vertrouwd, zijn voor ons de woorden die passen bij ASWA keukens. Direct een super goed aanbod, en goed advies. Kortom bezoek ASWA keukens voor u uiteindelijk uw keuze maakt. Wij waren aangenaam verrast.

Een keukenzaak als geen ander, bezoek hun showroom en bekijk de perfecte aanpak. Geen gladde (auto-) verkooppraatjes. Goed advies en eerlijke prijs, zonder het gevoel van .......... te zijn te... Een keukenzaak als geen ander, bezoek hun showroom en bekijk de perfecte aanpak. Geen gladde (auto-) verkooppraatjes. Goed advies en eerlijke prijs, zonder het gevoel van .......... te zijn te hebben.
Vertrouwen en een SUPER goed gevoel, bij Robbert Leemans.

Ton van der heijden

Alles keurig op tijd conform afspraken; montage gebeurde door echte vakman; nazorg prima; kleine opmerkingen werden onmiddelijk opgepakt en opgelost; complimenten in alle opzichten.

montage en nazorg

Marcel Hendriks

Zeer klantvriendelijk en professioneel keukenbedrijf

Het gehele jetenpriced van verkoop tot levering professioneel uitgevoerd

Jaap de Vries

Goede informatie, heldere afspraken. After sales kan beter. Hadden verwacht dat aswa persoonlijk contact zou opnemen voor after sales.

Creatieve verkoper, materiaal aanbod.

De groot

Goede service wij zijn zeer tevreden

Goed advies leuke verkoper

Frank Verschoor

Denkt goed mee. Professionele communicatie en installatie. Prettige mensen in de omgang.

M vd Burgt

Zeer positief

Hans

Door ASWA Keukens Uden is voor ons een mooie en correcte keuken geleverd. Bij het ontwerp is er vooral goed geluisterd naar wat onze wensen waren. Deze zijn door ASWA (Tim Dielemans) vertaald naar... Door ASWA Keukens Uden is voor ons een mooie en correcte keuken geleverd. Bij het ontwerp is er vooral goed geluisterd naar wat onze wensen waren. Deze zijn door ASWA (Tim Dielemans) vertaald naar een goed en duidelijk ontwerp. In de realisatie is dit helemaal als bedoeld uitgekomen.

Goed luisteren naar wat onze wensen zijn.

Agnes Grundlingh

Montage ging super. Keuken ziet er prachtig uit
Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe ASWA keuken

Super veel keus met moderne apparatuur en moderne keukens