Snelle reactie, met zorgvuldigheid en professionaliteit geholpen. Ik kreeg netjes een leenauto mee toen mijn auto gemaakt werd. Fijne en snelle service, auto was snel klaar. Fijn dat de garage zelf... Snelle reactie, met zorgvuldigheid en professionaliteit geholpen. Ik kreeg netjes een leenauto mee toen mijn auto gemaakt werd. Fijne en snelle service, auto was snel klaar. Fijn dat de garage zelf het contact heeft gedaan met de verzekering, scheelt een hoop stressmomentjes. Een echte aanrader!

Prima contact...nog gebeld om de afgesproken tijd voor het brengen in overleg te verzetten. In verband met het beschikbaar zijn van de leenauto.
Een prima leenauto! En contact opgenomen,...
Een prima leenauto! En contact opgenomen, wanneer ik onze auto weer op kon halen.
Vriendelijk personeel. Snel hersteld en netjes.

Goede service en kwaliteit geleverd

Correcte en snelle afhandeling en uitstekend de schade hersteld.

Dik tevreden betreft kwaliteit en service

Zeer vriendelijke ontvangst met duidelijke afspraken

Vriendelijke mensen. Goede uitleg van de te nemen stappen.

Ik had een kleine schade aan mijn auto. De afspraak was snel gemaakt en een mooie leenauto beschikbaar. Binnen de afgesproken tijd was hij keurig gemaakt en bij afhaling was mijn auto ook nog eens... Ik had een kleine schade aan mijn auto. De afspraak was snel gemaakt en een mooie leenauto beschikbaar. Binnen de afgesproken tijd was hij keurig gemaakt en bij afhaling was mijn auto ook nog eens van binnen en buiten gepoetst. Wat een service!

Klantvriendelijk, goede uitleg, komen afspraak na, binnen de tijd gerepareerd
Goede after sales.

Ik ben zeer tevreden over het contact met Autoschade Schonewille Deurne.
Ik ben zeer tevreden over het contact met Autoschade Schonewille Deurne.
Prettige uitleg aan de telefoon en de man die de beschadigde auto kwam ophalen en de leenauto afleverde was uiterst correct.
Ook is mijn auto prima gerepareerd en snel en binnen de afgesproken tijd afgeleverd.
Ik kan geen enkele negatieve opmerking bedenken.