De service is uitstekend
Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam
topbedrijf

Zeer professioneel en vriendelijk personeel. Ik ben geholpen op de vestiging in Helmond

H.Haasen

Eind 2022 schade linkerzijde auto hier laten maken.
Eind 2022 schade linkerzijde auto hier laten maken.
Binnen 1 dag klaar, Deur rubber l.v. met 3 hele pinnetjes vast rest ontbrak of was stuk, deur paneel hetzelfde, (antwoord - pinnetjes vervangen we nooit?) deur/rubber buitenzijde sloot niet aan 8mm openstaande kier flink windruis met rijden, deur l.a. glas raam mee gespoten. Ben 3 keer terug geweest, kreeg toen te horen "het houd een keer op)?? ben niet meer terug geweest, windgeruis en verf op het raam maar voor lief genomen. Nu weer identieke parkeerschade, ben ergens anders naar toe gegaan, het kan dus wel: alles netjes en goed gerepareerd, hoef niet terug, geen gesteggel en wel antwoorden op mijn vragen i.p.v. zwijgen, ook werd ik erop gewezen dat bij het zogenaamde wegspuiten op het dak vorige keer een aantal druppels en korrels zijn nagebleven, en idd dat kon er ook nog wel bij, dit alles heeft mij doen besluiten nu alsnog een feedback te schrijven. ASN Schonewille, belachelijk hoe jullie onze auto hebben durven afleveren, SLECHT !!

Auto is perfect gerepareerd. Ook de teruglevering na herstel wordt zeer gewaardeerd. Ervaring is dus goed. De wat lange duur van herstel lag niet aan Schonewille maar aan de levering van onderdelen.

Snelle, nette afhandeling. Vriendelijke mensen die alles goed uitleggen

Hoewel het al na sluitingstijd was toen ik voor het eerste contact langs kwam liep er gelijk een medewerker mee om te kijken naar de schade, en kon er een afspraak voor herstel gepland worden. Ook... Hoewel het al na sluitingstijd was toen ik voor het eerste contact langs kwam liep er gelijk een medewerker mee om te kijken naar de schade, en kon er een afspraak voor herstel gepland worden. Ook bij het brengen en halen van de auto werd ik heel klantvriendelijk geholpen.
De schade is uitstekend gerepareerd, alles ziet er weer pico-bello uit

Goed geholpen en duidelijk

Uitstekend. Goed geholpen. Vriendelijk personeel.

Iedere keer fijne en vriendelijk geholpen. Mooie en fijne leenauto meegekregen.
Iedere keer fijne en vriendelijk geholpen. Mooie en fijne leenauto meegekregen.
Zelfs bijna direct na thuiskomst gebeld worden dat ze een ander probleem aan de auto gevonden hadden wat niet bekend was! Top service!!