Zeer correct bedrijf. Vriendelijk en professioneel.
Bij aankomst waren alle papieren gereed.
Bij het ophalen van de auto kwam een monteur toelichting geven op de werkzaamheden.
De...
Zeer correct bedrijf. Vriendelijk en professioneel.
Bij aankomst waren alle papieren gereed.
De kwaliteit was uitstekend.
Niets dan lof..

Goede service en kwaliteit.

Goed duidelijk snel en goede begeleiding in alles

Vriendelijke, vakkundige afwerking.

Alles keurig verlopen!

Nadat ik eindelijk terecht kon met een lichte schade aan mijn achterbumper, werd dit zeer professioneel hersteld. Mijn auto stond letterlijk te shinen, omdat ze naast de herstelwerkzaamheden er ook... Nadat ik eindelijk terecht kon met een lichte schade aan mijn achterbumper, werd dit zeer professioneel hersteld. Mijn auto stond letterlijk te shinen, omdat ze naast de herstelwerkzaamheden er ook voor hadden gezorgd dat de auto extern en intern gereinigd was.

Wederom top geholpen. Goede service, fijne leenauto en een goed resultaat!

Je wordt goed geholpen. Goed geïnformeerd en de communicatie is ook zeer goed. Vriendelijk personeel en niks is teveel. Dus ik beveel ze zeker aan als je schade hebt. En leveren netjes werk af... Je wordt goed geholpen. Goed geïnformeerd en de communicatie is ook zeer goed. Vriendelijk personeel en niks is teveel. Dus ik beveel ze zeker aan als je schade hebt. En leveren netjes werk af of er geen schade is geweest.

Goed bereikbaar telefonisch. Vriendelijk personeel. Duidelijkheid over wat te doen. Afspraken worden nagekomen

Duidelijke afspraken goed resultaat