Ze helpen me altijd snel en deskundig. Ze houden ook rekening met mijn specifieke noodzaak als ondernemer

Goed, duidelijke afspraken en auto is keurig gemaakt.

- Slechte tot geen communicatie
- Niet duidelijk wat er aan auto is gedaan

Auto is netjes hersteld rn een goede leenauto ter beschikking.
Alleen jammer dat bij de aangesloten ASN bedrijven lange wachttijden voor herstel zijn.

Afspraak en 'intake' snel gepland. Toen ik mijn auto inleverde gaf de collega aan dat ik rekening moest houden dat mijn auto aan het einde van de week weer klaar zou zijn. Ik kreeg... Afspraak en 'intake' snel gepland. Toen ik mijn auto inleverde gaf de collega aan dat ik rekening moest houden dat mijn auto aan het einde van de week weer klaar zou zijn. Ik kreeg vervolgens een leen auto mee (elektrisch). Na ander halve dag werd ik al gebeld dat de auto klaar was. Natuurlijk top dat dit zo snel is afgehandeld. Ik kreeg nog wel een opmerking of de auto ook afgetankt was. Dat was uiteraard niet het geval, want het was geen brandstof auto. Misschien handig om in het vervolg rekening te houden met de elektrische auto's, zeker als je onverwachts de auto eerder kunt ophalen, opladen is dan vaak geen mogelijkheid meer. Desondanks, prima ervaring.

Duidelijke afspraken en goede afwikkeling van de schade.

Vriendelijke mensen, goede afhandeling schade.
Deskundig en vakbekwaam.

Ontvangst en ophalen prima
Reparatie duurde mij te lang (2.5 week voor schade aan de bumper).
Vervangende auto stonk naar rook en had geen kaartje voor parkeren in blauwe zone.

Zeer hulpvaardige en betrouwbare medewerkers die met kennis van zaken hun vak uitoefenen. Chapeau! Hier laat je met een gerust hart je auto achter.

Nette afhandeling en compleet schoon opgeleverd, enige minpunt was een lege accu na de reparatie