Klantvriendelijke organisatie met een adequate aanpak. Flexibel in de planning, en een uitstekende kwaliteitsvolle uitvoering van werkzaamheden

Goed, correct , aflevering prima

Ik ben zeer teleurgesteld in de service van ASN. Recentelijk heb ik mijn auto laten repareren om de bumper te laten vervangen. Helaas is er tóch een kleurverschil te zien tussen de nieuwe... Ik ben zeer teleurgesteld in de service van ASN. Recentelijk heb ik mijn auto laten repareren om de bumper te laten vervangen. Helaas is er tóch een kleurverschil te zien tussen de nieuwe bumper en de rest van de auto. Daarnaast sluit de bumper op één plek niet goed aan.

Toen ik dit aangaf bij de filiaalmanager, riep zij de monteur erbij. Deze monteur begon meteen te schreeuwen en beweerde dat de bumper al eerder was vervangen en dat het prutswerk was van een vorige reparatie. Hij gaf de vorige reparatie de schuld en zei dat die niet goed was uitgevoerd. Dit vond ik zeer ongepast en respectloos, vooral omdat ik de auto zo heb gekocht.

Ik verwachtte een professionele houding, maar in plaats daarvan kreeg ik denigrerende opmerkingen over mijn auto te horen. De monteur had me moeten informeren toen hij zag dat de bumper niet goed was gerepareerd door de vorige eigenaar, in plaats van de auto zonder waarschuwing en uitleg terug te geven.

Dit soort onprofessioneel gedrag en het gebrek aan communicatie is onacceptabel. Ik had een veel betere service verwacht en zal in de toekomst zeker niet terugkeren naar ASN.

Reactie ASN Autoschade Roelofs Zelhem:

Beste,
Beste,
naar aanleiding van uw review heeft onze vestigingsverantwoordelijke vandaag met u gebeld. Het spijt ons ten zeerste hoe u het ervaren heeft. Tijdens de reparatie bleek inderdaad dat uw auto al eerder schade gehad heeft en dit niet volgens onze normen en eisen hersteld was. We hebben een gedeelte kunnen corrigeren, maar helaas niet alles. Omdat het los stond van de schade waarvoor de auto bij ons aangeboden is kunnen wij hiervoor geen kosten claimen. Wij hadden u hier direct over moeten informeren. Hoe onze monteur gereageerd heeft verdient zeker geen schoonheidsprijs. Onze excuses daarvoor.

- klantvriendelijk personeel aan de balie, ook behulpzaam
- klantvriendelijk personeel aan de balie, ook behulpzaam
- ik kreeg een auto mee die erg smerig was (zowel van binnen, alsook met name de ruiten). Ruitenwissers werkten niet naar behoren. De banden hadden loshangende stukken rubber. Was een onveilige situatie. Dit heb ik uiteraard gemeld (maar dan ben je wel al onderweg). Ik mocht de auto gaan ruilen. Uiteraard is dit een goede oplossing, maar betekend wel weer een extra rit en extra onwerkbare uren.
Bij de 2e vervangauto werd aangegeven dat "er wat kruimels" op de mat lagen. Dit was wel iets meer dan kruimels, en een simpele korte stofzuigbeurt had dit kunnen verhelpen (5 minuutjes?)
- mijn auto was na het ophalen afschuwelijk smerig aan het passagiersportier, en veel krassen op de kunststof van de deur. Daar ben ik niet blij mee!
Van dit laatste heb ik foto's gemaakt.

Ik ga dus ook, ondanks de vriendelijkheid van het personeel en de gedane inzet, niet meer terug naar ASN Heerlen. Ik heb geen behoefte dit nog toe te lichten, er moet ook gewoon gewerkt worden.

Reeds zeer veel jaren is ASN mijn vaste reparateur wanneer ik met schade aan mijn auto wordt geconfronteerd. Het werk wordt snel en vakkundig door echte professionals zodanig uitgevoerd dat op geen... Reeds zeer veel jaren is ASN mijn vaste reparateur wanneer ik met schade aan mijn auto wordt geconfronteerd. Het werk wordt snel en vakkundig door echte professionals zodanig uitgevoerd dat op geen enkele wijze meer te zien is dat er ooit schade is geweest. Men probeert altijd de duur van de reparatie zoveel mogelijk te bekorten, zodat men weer snel de weg op kan. De wasbeurt van de auto na de reparatie is een welkome service en zeer gewaardeerde service !

Top service! Snel, professioneel en vriendelijk.

Receptie is netjes en vlot. De leenauto fijn en de schade mooi gerepareerd.

Aanmelden is goed gegaan, receptioniste was erg vriendelijk. De beoordeling van de schade was een beetje gehaast, bij navraag of ze een andere schade gelijk mee konden nemen was dit bij de... Aanmelden is goed gegaan, receptioniste was erg vriendelijk. De beoordeling van de schade was een beetje gehaast, bij navraag of ze een andere schade gelijk mee konden nemen was dit bij de beoordeling geen probleem, een zou een extra offerte komen. Deze is er niet geweest, na een paar keer hiervoor gebeld te heben maar laten gaan.
Nu Na de schade gerepareerd is en het betreffende paneel toch beter in de zon te hebben gezien zie je toch imperfecties. Je ziet de tapelijn, ook over wat vuil gespoten en een haartje in de blankelak zichtbaar. En schuurplekjes zichtbaar? Ook de bumper is vervangen, niet het netste werk, verkeerde bouten, trekhaakdop die kapot is gemaakt, zichtbaar gehamer om kogel los te krijgen? Erg jammer geen aanrader.

Auto ziet er weer nieuw uit en heb een fijne leenauto gehad

Mijn ervaring is positief. Het gesprek was fatsoenlijk, de afspraken werden nagekomen en de reparatie keurig uitgevoerd.