Zeer prettig, snel en vakkundig geholpen

Goede communicatie en meedenkend met de wensen en vragen van de klant

Goede service, korte lijnen en gemakkelijk contact te maken via bijvoorbeeld WhatsApp of e-mail.

Tja, uiteindelijk is de auto gemaakt. Daar gaat het om.

Vriendelijk, goede service, snel geholpen en goed de schade verholpen.

Ik ben super tevreden over alle medewerkers, klantvriendelijkheid en mijn reparatie is keurig uitgevoerd. DANK.

Er zijn weinig bedrijven die net zo klantvriendelijk zijn als Pehlivan autoschade herstel bedrijf.
Mijn vraag is direct beantwoord en zelfde dag afgehandeld. İk ben zeer tevreden over Pehlivan en ik beveel iedereen aan om bij schade of bij andere vragen gewoon bij ASN DEVENTER langs te gaan.

Prima, echter als ze bellen om aan te geven dat de auto klaar is lijkt het alsof we gelijk moeten komen en dit is meestal wel lastig.

Nu zie ik een pitje op de motorkap, en volgens mij...

Nu zie ik een pitje op de motorkap, en volgens mij was deze er niet voor de schade herstel :-(

Vriendelijke en accurate ontvangst. Snelle afhandeling en goede afspraken.
Uitstekend werk aan auto verricht, binnen aangegeven aantal dagen voltooid.
Ook van binnen schoongemaakte wagen...
Vriendelijke en accurate ontvangst. Snelle afhandeling en goede afspraken.
Uitstekend werk aan auto verricht, binnen aangegeven aantal dagen voltooid.
Ook van binnen schoongemaakte wagen als zeer prettige service ervaren. Ging met als nieuw blinkende auto fluitend naar huis.