Goede service..ze brengen je thuis en brengen je auto weer terug

Uitstekende service
1 ontvangst aan balie erg goed
2 vervangend vervoer goed geregeld
3 reparatie vlekkeloos en conform afspraak
4 afhandeling balie geweldig
Dus prima ervaring (je zou meer schade willen zo ☺️)

De afhandeling was prima. Ik heb wel een paar x moeten bellen over de vervangende auto en wanneer mijn auto gereed zou zijn. Dat was jammer. Ook heb ik van verschillende personen verschillende... De afhandeling was prima. Ik heb wel een paar x moeten bellen over de vervangende auto en wanneer mijn auto gereed zou zijn. Dat was jammer. Ook heb ik van verschillende personen verschillende tijden door gekregen om de auto op te halen. Voor de rest was alles prima. Maar dat mag ook wel voor ruim €8100

Is goed voor mij is het EERSTE keer voor zo iets heb weinig ervaring mee alleen het vervangende auto die ik tegelijkertijd krijgen daar is nlks van gekomen.

Zeer goed ervaring en vakwerk geleverd

Het is een goed bedrijf met een vriendelijke, duidelijke en goede service. Ze zijn duidelijk in hun uitleg, je wordt begrepen, ze nemen de tijd voor je, en de koffie staat altijd klaar.

Toen mijn zoon de auto ging ophalen bleek deze niet meer te starten, ASN had mij dit ook niet telefonisch gezegd en ze namen ook de moeite niet om te kijken wat het probleem was terwijl de auto... Toen mijn zoon de auto ging ophalen bleek deze niet meer te starten, ASN had mij dit ook niet telefonisch gezegd en ze namen ook de moeite niet om te kijken wat het probleem was terwijl de auto voordat ik het naar hen bracht wel startte.Ik ben dan ook van plan om ASN hiervoor verantwoordelijk te stellen.

Positief en zeer klantgericht.

Vlotte administratieve verwerking, nette ontvangst en uitstekend werk. De service van auto wassen en van binnen stofzuigen vóór aflevering, was een echte verrassing!