Heel goed, aardig, oprecht en eerlijk over de gang van zaken.

Zeer tevreden over Marjolijne Knottenbelt.

Prima, vriendelijk, behulpzaam, denkt mee

Een fijne en betrouwbare advokaat en empatisch om mee te werken. ik ben ontzettend blij met haar omdat zij zich volledig inzet en heel hard heeft gewerkt om deze zaak naar een goed einde te brengen.... Een fijne en betrouwbare advokaat en empatisch om mee te werken. ik ben ontzettend blij met haar omdat zij zich volledig inzet en heel hard heeft gewerkt om deze zaak naar een goed einde te brengen. ik ben haar heel erg dankbaar.

Goed! Ervaren en eerlijk. Geeft goede adviezen en stelt de juiste vragen.

Meelevende, duidelijke en vriendelijke adviseur, die het belang van haar cliënt voorop stelt.

Goed tot zeer goed. Veel begrip voor de klachten en het onstaan van het letsel vasthoudend

Goed zij is vriendelijk komt afspraken na en geeft een duidelijke terugkoppeling over de stand van zaken

Tevreden, het gehele traject duurde mij wel te lang en zou naar mijn menig sneller gehandeld dan wel afgehandeld kunnen zijn. Maar Taco was wel snel met reageren wat heel fijn was en heeft het... Tevreden, het gehele traject duurde mij wel te lang en zou naar mijn menig sneller gehandeld dan wel afgehandeld kunnen zijn. Maar Taco was wel snel met reageren wat heel fijn was en heeft het netjes afgehandeld.