19335 beoordelingen

19335 Reviews

Steven Roethof

Zeer goed bevallen

CD

De cursussen voor ons personeel regelen wij (indien mogelijk) altijd bij ARBO centrum in Ede.
Goede instructeurs
Goed verzorgde lunch

Reactie ARBO centrum:

Hi,
Hi,
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ARBO centrum! Het is geweldig om te horen dat jullie altijd gebruik maken van hun cursussen voor het personeel. Het is belangrijk om te investeren in de ontwikkeling en veiligheid van je werknemers, en het lijkt erop dat ARBO centrum hier uitstekend in slaagt. Ook fijn om te weten dat ze goede instructeurs bieden en dat de lunch goed verzorgd is
Nogmaals dank voor het delen van deze feedback.
Veilige groet Debby

Prima bedrijf om cursussen te volgen. Alleen de koffie is niet te zuipen op welke locatie dan ook.

Ryan

Leuke leerzame dag goeie uitleg

Peter Lansink

Goed verzorgd

Danny de vries

Goeie ervaring

Waylon

De afgelopen 3 jaar de cursus mogen volgen en zowel de cursus en de instructeurs zijn op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen en kunnen dat super behandelbaar maken tijdens. Dus zeker aan te... De afgelopen 3 jaar de cursus mogen volgen en zowel de cursus en de instructeurs zijn op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen en kunnen dat super behandelbaar maken tijdens. Dus zeker aan te raden om welke cursus dan ook te komen volgen bij ARBO Centrum.

Reactie ARBO centrum:

HiWaylon,
HiWaylon,
Hartelijk dank voor je positieve reactie. Het doet me goed om te horen dat je de afgelopen drie jaar de cursus bij ARBO Centrum hebt mogen volgen en dat zowel de cursus als de instructeurs op de hoogte zijn van alle nieuwe ontwikkelingen. Ons doel is altijd geweest om onze cursussen up-to-date te houden, zodat we onze klanten de best mogelijke opleiding kunnen bieden.
Het is fantastisch om te weten dat je de cursus als super behandelbaar hebt ervaren. We streven er altijd naar om onze cursussen zo begrijpelijk en toegankelijk mogelijk te maken, zodat iedereen er optimaal van kan profiteren. Jouw aanbeveling om welke cursus dan ook bij ARBO Centrum te volgen, is dan ook enorm waardevol voor ons.
Nogmaals bedankt voor je positieve review.
Veilige groet Debby