Mohamed Hassan

Great and i learned a lot from the curse and instructor

Excellent I really enjoyed it.

Really good experience, very friendly and competent people

Cursus zelf is zeer goed verder soms moeizaam

Reactie ARBO centrum:

Bedankt voor je feedback over de cursus! We zijn blij om te horen dat je over het algemeen tevreden bent met de kwaliteit ervan. Het spijt ons echter als je soms moeite hebt gehad tijdens de cursus.... Bedankt voor je feedback over de cursus! We zijn blij om te horen dat je over het algemeen tevreden bent met de kwaliteit ervan. Het spijt ons echter als je soms moeite hebt gehad tijdens de cursus. We willen graag begrijpen waar je tegenaan bent gelopen, zodat we kunnen kijken hoe we de cursuservaring voor anderen kunnen verbeteren. Als je specifieke punten wilt delen of als je vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op via 0881230888.
Met veilige groet,
Melissa

Soms onduidelijk over de opleiding

Mike verweij

Cursus is duidelijk en goed verlopen

Goede ervaringen leuke cursus

Reactie ARBO centrum:

Bedankt voor je positieve reactie! We zijn blij dat je goede ervaringen hebt gehad met onze leuke cursus bij ARBO Centrum. Het is altijd fijn om te horen dat onze klanten tevreden zijn. Als je nog... Bedankt voor je positieve reactie! We zijn blij dat je goede ervaringen hebt gehad met onze leuke cursus bij ARBO Centrum. Het is altijd fijn om te horen dat onze klanten tevreden zijn. Als je nog meer vragen hebt of meer informatie nodig hebt, staan we graag voor je klaar. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
Met veilige groet,
Melissa