Edwin Noorlander

Goed en fijne service.

Snel en geeft veel informatie

prijs

M. Tersteegen

Snel en professioneel

Goede communicatie over de bestelling, ook goede nazorg

Dennis Kooijman

Deze ervaring: verkeerd artikel. Zelf erachter aan moeten om te weten of juiste artikel alsnog verstuurd is.

Het was vervelend te horen dat Antratek magazijn meldde dat het zeker was dat het juiste artikel verzonden was. ( maar tegelijkertijd geen antwoord hebben op de vermissing op de rest van de... Het was vervelend te horen dat Antratek magazijn meldde dat het zeker was dat het juiste artikel verzonden was. ( maar tegelijkertijd geen antwoord hebben op de vermissing op de rest van de voorraad, waardoor ik uiteindelijk een andere leverancier moest zoeken ).

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

Ik koos PostNL.2e poging had ik geen keuze ( werd DPD ).

Reactie Antratek Electronics:

Beste heer Kooijman,
Allereerst hartelijk dank voor uw feedback.
Beste heer Kooijman,
Allereerst hartelijk dank voor uw feedback.
We vinden het erg vervelend te horen dat u alsnog een nare nasmaak heeft van de fout die door ons gemaakt is door het verkeerde product op te sturen. Achteraf is gebleken dat het juiste product toch op een verkeerde plek was weggelegd bij het verwerken van de ingekomen order van de fabrikant.
We hebben nooit gewild dat u het gevoel kreeg dat wij u in twijfel trokken, we hebben dan ook dezelfde dag dat gebleken is dat we het product niet konden terugvinden in het magaijn deze direct aan u terugbetaald, hiermee wilde we u in ieder geval het gevoel geven dat we u absoluut serieus namen.
Wij hadden u uiteraard veel liever het bestelde product geleverd zodat u niet het product ergens anders opnieuw moest bestellen.
Onze oprechte excuses voor de gemaakte fout.
Antratek Electronics

Fam. Lambermont

Ok.

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

We hebben geen tracking informatie ontvangen, bezorger stond ineens voor de deur. Betaald voor het aangetekend aanbieden, maar er werd niet door bezorger om handtekening gevraagd.

leen Klaasse

Goede en betrouwbare leverancier.

Snel geleverd

Gewoon goed

Carlos Figueiredo

Super snel geleverd Top !!

Prima website en goede ondersteuning.

Groot assortiment microprocessor en-controllers

x

x

fedde bruinsma

Klein probleempje maar super geholpen

service

dag langer dan opgegeven

teqdesign

Pakket is aangekomen. Netjes.

Aandacht voor de klant

Heemskerk

Duidelijke, snelle en goede service

Klantvriendelijk, goed bereikbaar

Niks kunnen bedenken